Hier plaats je een foto van je auto en stel je jezelf voor
Plaats een reactie

Voorstelrondje

do 10 sep 2015, 20:44

Goedenavond allemaal!

Hierbij wil ik me even voorstellen, mijn naam is Nick en ik ben enkele weken geleden de trotse bezitter geworden van een '82 e23 728i. Ik heb altijd al een kleine voorliefde gehad voor de sharknoses. De wagen heeft een zware tijd gehad, zo is er vlak voordat ik hem kocht iemand achterin gevlogen.. Gelukkig geen schade aan balken en dergelijke, maar de bumper is er niet mooier op geworden. Verder stroomt er ergens water naar binnen, is het zonnedak (helaas) dichtgekit, verspringt de benzinemeter af en toe 20 liter, branden de servicelampjes na elke keer starten anders, doet de economy meter het niet en zie ik geen temparatuur, maar dat is voor later ;) De eerste klus zal zijn een koprevisie, om het olieverbruik en de stinkende rook tegen te gaan. Foto's komen snel, ik hoop morgen weer in de garage te zitten.

Al met al een pittig klusje, maar zonder TLC kom je nergens :wacky:

Tot snel! Groetjes, Nick

Re: Voorstelrondje

vr 11 sep 2015, 05:25

Zo te lezen denk ik dat het met jouw project wel goed gaat komen.
Sterkte ermee ;).

Re: Voorstelrondje

vr 11 sep 2015, 08:44

succses met je beemer
en welkom opt forum

Re: Voorstelrondje

vr 11 sep 2015, 15:20

Van harte welkom op dit forum.
We kijken al uit naar de foto's. ;)

Re: Voorstelrondje

vr 11 sep 2015, 15:35

Bekende kwaaltjes... veel plezier met je E23! :D

Re: Voorstelrondje

vr 11 sep 2015, 16:22

Welkom hier.en gelukkig is de e23 ook weer bij een liefhebber terecht gekomen :clap: toppy

Re: Voorstelrondje

vr 11 sep 2015, 19:34

Welkom,
Wat betreft de benzinemeter, die van mij is ook niet even accuuraat, 'scheelt me wel altijd 15 liter met voltanken'.
Succes met het project, er is hier meer dan voldoende kennis aanwezig om jou te helpen.

Re: Voorstelrondje

za 12 sep 2015, 09:43

Welkom!

Ben benieuwd hoe de auto er uit ziet!
Plaats een reactie