Switch to full style
Hier plaats je een foto van je auto en stel je jezelf voor
Plaats een reactie

Nieuwe trotse bezitter 735i

di 07 jan 2020, 16:35

Als eerste dank voor het toelaten tot dit forum. Hierbij een korte introductie. Mijn naam is Roland en ben sinds een kleine maand trotse bezitter van een BMW 735i uit 1985. Om maar direct eerlijk te zijn. Ik ben een autoliefhebber maar heb twee linkse handen (niet zo heel veel technische autokennis en vaardigheden). De liefde voor BMW begon eigenlijk al zo’n 35 jaar geleden toen mijn vader iedere dag in de garage zijn BMW e28 aan het opknappen was (verbreden wielkassen, verlagen, overspuiten enz.). Zelf nog een e34 gekocht toen ik 18 werd (22 jaar geleden) maar altijd de e23 één van de mooiste auto’s gevonden. Nu dan eendelijk een BMW e23 gekocht. Deze aankoop is een project waarbij ik graag de auto technisch en opties (buiten en binnenkant) in een zo goed mogelijk staat wil krijgen. Ik zal dan ook regelmatig vragen stellen op dit forum. ImageImageImage

Re: Nieuwe trotse bezitter 735i

di 07 jan 2020, 17:18

Hartelijk welkom Roland, zo te zien nog best een fraai exemplaar jouw e23.

gr Bert.

Re: Nieuwe trotse bezitter 735i

di 07 jan 2020, 20:02

Welkom hier..en inderdaad een mooie e23..met een mooi interieur!!hoop veel opknap/verbeterings puntjes te zien hier op t forum
(P.s....ik had Cees nog een email gestuurd..maar nog geen reactie voor je)

Mvg graad

Re: Nieuwe trotse bezitter 735i

wo 08 jan 2020, 16:56

Dank Bert en Graad (ook voor het sturen van de mail naar Cees). Zal zeker de opknap/verbeteringen hier op het forum delen.

Re: Nieuwe trotse bezitter 735i

wo 08 jan 2020, 20:49

Welkom Roland.

Fraai exemplaar heb je gevonden, org NL?
Zo op de foto’s te zien is het geen opknapper maar een rijdend project.
Waar kom je vandaan?
Heb zelf 4 jaar geleden ook een E23 gekocht in een opwelling en deze staat nu volledig gerestaureerd onder een kleed in de garage, bekijk mijntopic in ‘projecten’ maar eens, staat vast veel informatie voor je bij, andere topics in ‘projecten’ geven ook bijna alles weer wat je kunt tegen komen tijdens de restauratie.
Veel klus plezier en we staan hier voor je klaar om te helpen waar we kunnen, mooi dat er weer een nieuw lid bij is.!

Succes, Groet Marthijn.

Re: Nieuwe trotse bezitter 735i

ma 13 jan 2020, 17:20

Dank je wel Marthijn.
Heb hem uit Belgie gehaald.
Ik woon in Amsterdam maar de auto staat bij mijn ouders in Brabant (plaatsje dicht bij Uden).
Ik had al een en ander gezien van de restauratie van je auto. Het Resultaat ziet er ook echt heel goed uit.
Fijn dat er hier e23 eigenaren klaar staan om te helpen.
Groeten, Roland
Plaats een reactie