mijn naam is ruben block.
ik woon in belgie.ik ben persoonlijk geen fan van forums,maar er is een forum waar ik graag kom en waar dat de mensen anders zijn.vriendelijker en behulpzamer.
en dat is hier.en dat meen ik echt.het noemt het e23 forum,maar hier kan je met al u types van oudere bmw's aan komen voor vragen.ik heb via dit forum ook hele rare en zeldzame dingen gevonden,plus ook een hele goede vriend bij gekregen,die gene die dit leest zal wel hardlachen.maar ik hoop dat hij ondertussen zijn pompoenen al heeft geschild.hahaha.
dit is voor mij een echt bmw forum,waar alles onder de vleugel word genomen,vooral bij de oudere modellen.vind ik super
ik ben een hele grote bmw liefhebber.ik hou van de oude maar oh zo degelijke techniek,gemaakt om te blijven gaan.
nu is een bmw van nu ook nog goed,maar het stoort mij enorm dat alles met click en clack systemen worden gemaakt,je kunt niets meer aan u wagen doen.
je moet naar de dealer,in het bongo kot,want in het bongo kot zit die struize grote neger.en dan moet je u broek laten zakken en dat word je keihard gepakt.
ik wil niet racistis zijn,ik wil gewoon zeggen dat dit heel duur is,enorm duur.
daarom hou ik het liever bij oude bmw's.daar kun je zelf nog aan werken.
dit zal voor jullie ook nu wrang zijn omdat de regering jullie op gebied van oude wagens echt een loer heeft gedraaid.ik hoop echt dat de processen resultaat gaan
op leveren want het is schandalig zo.
ik ga jullie wat fotos geven van mijn wagen.ik bleef echt opzettelijk weg van forums(buiten dit en en paar buitenlandse) want ik kreeg daar heel veel naar mijn kop gegooid.de auto moest totaal orgineel blijven en al wat ik had was slecht en dit en dat.ik weet wel wat ze daarmee bedoele maar alles wat ik gedaan heb is heel gemakkelijk terug om te bouwen.het rare is dat er in Amerika en engeland veel meer gesleuteld en verbouwd word aan bmw's dan in Europa,allez dat is mijn gedacht toch want ik heb daar nooit verwijten naar mijn kop gekregen,vooral in belgie
plus als ik mij aan iets erg of ik zie iets liever dan maak ik dat anders.bv,andere koplampen,voor een frissere look,dubbele uitlaat,iets andere vering.
dus daarom zet ik geen foto's online en ga ook niet naar meetings.ik kan dat missen dat gezaag.ik doe met mijn auto's wat ik wil.maar door piet ben ik er nog is gaan over nadenken.daarom ik nu de foto's stuur(merci piet je had gelijk)
wat bij mijn wagen anders is dan orgineel is.
motor:heeft dubbele ketting gekregen en krukas van e34 3.6,is ook gechipt
remmen:orgineel maar heeft stalen remkabels(super groot verschil)
ophanging:orgineel m technic veren maar de voorste is thermisch kleiner gemaakt,ongeveer 1 ring kleiner,zodat hij van voor iets lager staat dan van achter.
speciale greystone rubber stops in de achter veren,voor het acceleren.kont zak niet meer ten einde.veel betere start.
diff:heeft amerikaans 3.91diff nu op 45%(een plaatje meer in sper)in plaats van het 3.73diff
koplampen:van e24 type 3 zijn ingebouwd
bodykit:compleet mtechnic achteraan dubbele uitlaat gebouwd met Y stuk en inox demper,zelf gemaakte dtm lip voorspoiler.
wielen:bbs rs 285,286 18 inch
interieur:middelconsole is gelakt in kleur en muziek is ingebouwd(staat nooit op motor geluid is mooier)versterkers zijn niet meer in de wagen.
sportstuur met alcantera(zeer goede grip bij snelle stuur reacties)
ik heb 4 jaar aan de wagen gewerkt,ik heb alles uit elkaar gehad,van de spiegels tot het terug chromeren van het gereedschap.
als iemand zelf een e24 aan het bouwen is zal ik met alle plezier helpen.
ik ben nu aan een zwarte,shadowline e24(type 2) bezig,met een m88/3 motor ook met 3.6 krukas en gt40 turbo,met tremec tko 600 bak,2.93 diff ook op 45%sper.
2 zwarte Recaro,voor de rest niets,alles zwart gelakt en met tapijt bekleed.remmen 840i 4pots achteraan e36 m3 3.2.met bruin getint glas.
de wagen moet een sleeper worden,maar zo licht mogelijk.om zo snel mogelijk van 0-100 te gaan.omdat ik met een 18inch wiel werk.en de tremec een 1ste versnelling heeft van 2.87 en mijn diff van 2.93(gear calculator)rijd de auto in 1ste versnelling naar de 100per uur(6700 toeren)de vraag gaat alleen zijn hoe snel.want dit was mijn droom,een super snelle optrekkende e24 maken,ik zal zo snel mogelijk fotos posten.
buiten de 6 serie ben ik ook een 8 serie maniak.
ik heb ook een duitse 850i waar ik de e39 m5 motor in ga leggen,met remmen van de e60 v10 en een 3.73 diff.de 8serie word ook helemaal uitgekleed zo licht mogelijk.word omgebouwd naar 2 zitter met evo Recaro sr stoelen.na het bouwen word de wagen terug gekeurd in duitsland(alles word eingetragen)en dan voer ik de wagen in naar belgie.
aan bmw's sleutelen vind ik het mooiste wat er is.een nadeel.er kruipt heel veel werk in en ook veel geld.maar ik leef maar een keer.
dus als ik iemand kan helpen met 6 of 8 of polyester werken(ik maak de 6serie m technic bodykit) dan zal ik jullie met plezier helpen
het beste voor jullie in 2014
en bedankt dat ik als belg op jullie forum mag,en ook nog goed geholpen word,merci daar voor.groete uit antwerpen.
ik woon in belgie.ik ben persoonlijk geen fan van forums,maar er is een forum waar ik graag kom en waar dat de mensen anders zijn.vriendelijker en behulpzamer.
en dat is hier.en dat meen ik echt.het noemt het e23 forum,maar hier kan je met al u types van oudere bmw's aan komen voor vragen.ik heb via dit forum ook hele rare en zeldzame dingen gevonden,plus ook een hele goede vriend bij gekregen,die gene die dit leest zal wel hardlachen.maar ik hoop dat hij ondertussen zijn pompoenen al heeft geschild.hahaha.
dit is voor mij een echt bmw forum,waar alles onder de vleugel word genomen,vooral bij de oudere modellen.vind ik super
ik ben een hele grote bmw liefhebber.ik hou van de oude maar oh zo degelijke techniek,gemaakt om te blijven gaan.
nu is een bmw van nu ook nog goed,maar het stoort mij enorm dat alles met click en clack systemen worden gemaakt,je kunt niets meer aan u wagen doen.
je moet naar de dealer,in het bongo kot,want in het bongo kot zit die struize grote neger.en dan moet je u broek laten zakken en dat word je keihard gepakt.
ik wil niet racistis zijn,ik wil gewoon zeggen dat dit heel duur is,enorm duur.
daarom hou ik het liever bij oude bmw's.daar kun je zelf nog aan werken.
dit zal voor jullie ook nu wrang zijn omdat de regering jullie op gebied van oude wagens echt een loer heeft gedraaid.ik hoop echt dat de processen resultaat gaan
op leveren want het is schandalig zo.
ik ga jullie wat fotos geven van mijn wagen.ik bleef echt opzettelijk weg van forums(buiten dit en en paar buitenlandse) want ik kreeg daar heel veel naar mijn kop gegooid.de auto moest totaal orgineel blijven en al wat ik had was slecht en dit en dat.ik weet wel wat ze daarmee bedoele maar alles wat ik gedaan heb is heel gemakkelijk terug om te bouwen.het rare is dat er in Amerika en engeland veel meer gesleuteld en verbouwd word aan bmw's dan in Europa,allez dat is mijn gedacht toch want ik heb daar nooit verwijten naar mijn kop gekregen,vooral in belgie
plus als ik mij aan iets erg of ik zie iets liever dan maak ik dat anders.bv,andere koplampen,voor een frissere look,dubbele uitlaat,iets andere vering.
dus daarom zet ik geen foto's online en ga ook niet naar meetings.ik kan dat missen dat gezaag.ik doe met mijn auto's wat ik wil.maar door piet ben ik er nog is gaan over nadenken.daarom ik nu de foto's stuur(merci piet je had gelijk)
wat bij mijn wagen anders is dan orgineel is.
motor:heeft dubbele ketting gekregen en krukas van e34 3.6,is ook gechipt
remmen:orgineel maar heeft stalen remkabels(super groot verschil)
ophanging:orgineel m technic veren maar de voorste is thermisch kleiner gemaakt,ongeveer 1 ring kleiner,zodat hij van voor iets lager staat dan van achter.
speciale greystone rubber stops in de achter veren,voor het acceleren.kont zak niet meer ten einde.veel betere start.
diff:heeft amerikaans 3.91diff nu op 45%(een plaatje meer in sper)in plaats van het 3.73diff
koplampen:van e24 type 3 zijn ingebouwd
bodykit:compleet mtechnic achteraan dubbele uitlaat gebouwd met Y stuk en inox demper,zelf gemaakte dtm lip voorspoiler.
wielen:bbs rs 285,286 18 inch
interieur:middelconsole is gelakt in kleur en muziek is ingebouwd(staat nooit op motor geluid is mooier)versterkers zijn niet meer in de wagen.
sportstuur met alcantera(zeer goede grip bij snelle stuur reacties)
ik heb 4 jaar aan de wagen gewerkt,ik heb alles uit elkaar gehad,van de spiegels tot het terug chromeren van het gereedschap.
als iemand zelf een e24 aan het bouwen is zal ik met alle plezier helpen.
ik ben nu aan een zwarte,shadowline e24(type 2) bezig,met een m88/3 motor ook met 3.6 krukas en gt40 turbo,met tremec tko 600 bak,2.93 diff ook op 45%sper.
2 zwarte Recaro,voor de rest niets,alles zwart gelakt en met tapijt bekleed.remmen 840i 4pots achteraan e36 m3 3.2.met bruin getint glas.
de wagen moet een sleeper worden,maar zo licht mogelijk.om zo snel mogelijk van 0-100 te gaan.omdat ik met een 18inch wiel werk.en de tremec een 1ste versnelling heeft van 2.87 en mijn diff van 2.93(gear calculator)rijd de auto in 1ste versnelling naar de 100per uur(6700 toeren)de vraag gaat alleen zijn hoe snel.want dit was mijn droom,een super snelle optrekkende e24 maken,ik zal zo snel mogelijk fotos posten.
buiten de 6 serie ben ik ook een 8 serie maniak.
ik heb ook een duitse 850i waar ik de e39 m5 motor in ga leggen,met remmen van de e60 v10 en een 3.73 diff.de 8serie word ook helemaal uitgekleed zo licht mogelijk.word omgebouwd naar 2 zitter met evo Recaro sr stoelen.na het bouwen word de wagen terug gekeurd in duitsland(alles word eingetragen)en dan voer ik de wagen in naar belgie.
aan bmw's sleutelen vind ik het mooiste wat er is.een nadeel.er kruipt heel veel werk in en ook veel geld.maar ik leef maar een keer.
dus als ik iemand kan helpen met 6 of 8 of polyester werken(ik maak de 6serie m technic bodykit) dan zal ik jullie met plezier helpen
het beste voor jullie in 2014
en bedankt dat ik als belg op jullie forum mag,en ook nog goed geholpen word,merci daar voor.groete uit antwerpen.