dat die winterbanden er waren, wist ik niet. Maar die zijn nu dus ook niet meer te verkrijgen.
Dat er ook andere profielen zijn, heb ik ook gemeld en ik heb ook gemeld dat die niet meer te verkrijgen zijn. Bijna alle maten waar u mee aankomt zijn volgens mij geen bmw maten. En die trx gt helemaal niet.
Dat Michelin ze nog nieuw maakt, heb ik ook al gezegd alsook dat ze verouderd en vreselijk duur zijn. Natuurlijk zijn er nog trx'en met nieuwe dot's aangezien Michelin verplicht is om ze nog te levren, mijn vader heeft indertijd (ik denk al meer dan 5 jaar geleden) voor zijn m5 ook nieuwe trx'en gekocht voor de originaliteit. Je kunt ze inderdaad gewoon bestellen. Maar goedkopere banden van tegenwoordig (bijvoorbeeld fulda's) zijn gewoon beter dan trx'en.
Ik zie ook nergens dat ik heb ontkent dat ze nieuw nog te krijgen zijn? U wel?
Dat verhaal over nieuwe rubbersoorten en technieken ben ik ook tegen gekomen, maar ik betwijfel of dat echt zo is. Het kan zo zijn natuurlijk.
voor trx'en moet je rekenen op ongeveer 400 euro inclusief btw.
edit: ze slijten trouwens ook vreselijk snel, zelfs als ze stilstaan sluiten ze (laat maar eens een auto met trx'en een winter op dezelfde plaats staan, geheid sporen

)
trx'en hebben eigenlijk geen zin meer, het is voor zo'n auto als de m5 ook goedkoper om 16 inch velgen met fulda's te kopen dan om 4 nieuwe trx'en te kopen.