Switch to full style
Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

Eindelijk klaar

do 16 jul 2015, 17:24

Vandaag kwam een vriend langs die na 2 jaar restaureren en dan elke dag, zijn auto klaar had.

Ik weet het is geen BMW maar het is ook zo mooi!!!!!!!! :clap: :thumbsup: in rally trim en britsh racing green, zeer geslaagd :thumbsup: .
Jammer dat ik het geluid niet kan laten horen, daar krijg je kippenvel van :shock:

Image

Image

Image

Re: Eindelijk klaar

do 16 jul 2015, 17:50

:clap:

Mooi auto hoor!,en dat geluid had je best met je fone op kunnen nemen en op YouTroep kunnen gooien :idea: ;)

do 16 jul 2015, 18:21

Zo Robert,alhoewel ik niet van Engelse auto's hou is dit wel een zeer mooie.de ac cobra vind ik ook steeds mooier.de Jaguar xj ook...begin oud te worden merk ik wel,alles wat ik vroeger niet mooi vond.vind ik nu mooi.welk jaar is deze Robert?

do 16 jul 2015, 19:29

Bj 1958 3 liter met speciale rally cilinderkop brengt 185 pk

Zo,n AC Cobra vind ik ook super, met het geluid van een rondvaartboot daar moet je toch warme gevoelens van krijgen :clap:

do 16 jul 2015, 19:37

Mooi auto en die velgen passen er ook mooi bij.

Wat zit er eigenlijk op die schakelpook?

mvrg Edwin

do 16 jul 2015, 19:57

mooi plaatje
daar mag je best fier op zijn :clap:

do 16 jul 2015, 20:18

Hi Edwin op de schakelpook zit een schakelaar voor de elektrische overdrive, gaat die in zijn 4de versnelling 800 toeren naar beneden.

do 16 jul 2015, 20:19

Fantastisch! Jouw Jag is ook prachtig zag ik in een ander topic Robert :clap:

zo 19 jul 2015, 15:28

Zeer mooi!

ma 20 jul 2015, 13:32

Heeft zeker wat zo'n engelse sportwagen. Zou zelf eerder voor een Z1 gaan. zoals laatst beschreven in de zaterdag Telegraaf. Groeten, Danny
Plaats een reactie