Switch to full style
Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

wie weet het....

vr 09 jul 2010, 19:30

vorig jaar al eentje onder de moterkap van mijn bronzit en nu weer een onder de moterkap van de amazonitgrune.
moet toch een redelijk formaat dier zijn , het ei lag langs de zekeringkast !!!!!!!!!
waar is dit van ?????
Image
Image

dit is geen grapje jongens , dus wie weet het

Re: wie weet het....

vr 09 jul 2010, 19:59

Da's de zwarte eend, die is gek op BMW's

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

vr 09 jul 2010, 20:39

leggen martels eieren :?: :?:

ik heb m vorige week al gezien bij je paul................

maar zou t bij god niet weten wat t is :oops: :oops:

is ook weinig ruimte daar..........voor een eend ofzo :scratch: :scratch:

vr 09 jul 2010, 22:04

Marters eten eieren en slepen die overal mee naar toe, je ziet de tandjes in de eierschaal, kijk maar uit voor je bougiekabels dat is een toetje voor ze :angry: Bij mij hebben ze de kabels aangevreten en op zolder in de schuur lag een ei. Ik heb nu een nylonkous met hondenhaar onder de motorkap, schijnt te helpen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Steenmarter
Verblijfplaatsen bevinden zich in holle bomen en steenhopen. De dieren die vlakbij de mens wonen, betrekken zolders, vlieringen, stallen, schuren en zelfs in auto's, onder de motorkap.

Ook eet hij vruchten, bessen, kersen, vogels en eieren.
Laatst bijgewerkt door RobertF op vr 09 jul 2010, 22:14, in totaal 2 keer bewerkt.

vr 09 jul 2010, 22:08

Lijkt me inderdaad een aangevreten eende ei.

za 10 jul 2010, 05:57

:clap: :clap:

had ik t toch goed paul.................de vorige keer............

tis een marter...................en een eende ei ;)

za 10 jul 2010, 11:37

Ik heb ooit eens een E30 touring uit zweden geimporteerd en daar zat een rodent-alert in. Dit apparaat zende bij stilstand een zeer hoge toon uit waardoor er geen muizen, ratten & marters onder de motorkap gingen zitten klooien (volgens de sticker op het alarm). Ik heb het op den duur wel losgekoppeld omdat mijn eigen hond er ook gek van werd: hij wou niet meer door de voordeur naar buiten als de E30 op de stoep stond. :mrgreen: Ik zal eens kijken of ik hem nog ergens liggen heb in m'n rommelschuur.

za 10 jul 2010, 11:42

[link]http://www.conrad-international.com/Marten-Defence.htm?websale7=conrad-int&pi=806030&ci=SHOP_AREA_17272_0330015[/link]

bij conrad verkopen ze ze ook blijkbaar

za 10 jul 2010, 13:41

Ik heb laatst ergens een tetst gelezen (weet niet meer waar) en daar kwam uit dat al die apparaten niet werken ook geen WC-blokjes. Ik heb hondenhaar onder de motorkap van de BMW en hoop dat het werkt. Ik had er ook 1 in de schuur daar lagen uitwerpselen, heb daar nu ook hondenhaar opgehangen en geen uitwerpselen meer. Onze kat heeft wel met iets gevochten laatst kwam ze 'sochtens binnen en was zo bang dat ze een week onder de tafel heeft gezeten. :clap:
Plaats een reactie