Die laatste posting gaat nog wel, maar ik doel meer op 18inch en nog groter. Ik snap het echt niet. Het ziet er niet uit en het rijdt vreselijk.
Ik heb nog steeds een nieuwe breedset alpina velgen liggen in 17inch, maar die vind ik zelfs te groot voor mijn e23. Ze staat nu netjes op 16inch hartge, helemaal prima.
Ik persoonlijk vind 17inch niet slecht rijden.. Beter als trxen Ik vind 16inch alpinas op een e24/e28 super... Maar op een e23 weer te iel...maar das mijn smaak uiteraard
De look van 18" Alpina's eronder is ongeveer de reden dat ik m'n auto heb gekocht. Vind het een fantastische combinatie met de e23. Past perfect.
Op m'n pickup is het juist andersom, daar vind ik juist 16" meer dan zat, en heb ik er juist hogere banden om gelegd. 22" etc vind ik er niet uitzien..
De wielkastvulling blijft hetzelfde omdat de totale bandhoogte hetzelfde is. Alleen de bandhoogteverhouding t.o.v de breedte verandert waardoor je oneffenheden meer voelt.
Denk dat iedereen dat voor zichzelf moet weten. Ik heb eigenlijk altijd 17 inch, dat rijd het prettigst in verhouding met de looks Heb eenmaal 19 inch gehad, in 1 woord waardeloos.! Was danwel niet onder een bmw maar onder een passat B6 3.2 4 motion, ook geen kleine jongen dus.
BMW E23 728iA Jet Black BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black