mooi zooon jappanertje hoor........maar mn hart ligt toch bij zundapp... ja ja heb nog steeds mn ks 80 met 12 v ontsteking... luchtgekoelde ontsteking..... k80 super techniek!!!
heb ook veel aprilias gehad.....rs 50 valarossie met 70cc polini.... supersnel!!!!!!!
blijft mooi die brommers of t nu honda,kreitler.....zundapp of wa dan ook is!!!!
Zo sinds 1 juni is er een nieuwe regeling , bij 50km te hard rijbewijs TWEE MAANDEN KWIJT Lekker dan , heb maar een vliegvakantie geboekt . Ben er tegen in beroep gegaan, maar het loopt allemaal zo langs mekaar heen daar. moet 11 augustus voor de rechter verschijnen Gaat eerst twee weken met vakantie en dan zit de tijd er zowat alweer op
Dit was mijn collectie.... mb50 en mb80's, allen origineel en meest opnieuw opgebouwd. Maar ja met een 80cc de weg op, ben je ook snel zat, loopt niet harder dan 80....
Heb nu alleen deze nog, de brommer waar ik vroeger als 17 jarige mee reed, over de setup laat ik me hier niet uit
Ha ha een Puch maxi. Heb ik vroegah ooit eens een Kreidler superbreitwand op gezet. Kon op school de voet van de cylinder pas maken. Ging qua frame niet lang goed, zo krom als ....( Jeugdsentiment)