Ghij heeft t prima gedaan mn VAN..alles bij elkaar een kleine 3300 km! Zonder centje pijn.1ltr olie verbruikt!en aangezien. Ik een 5.0 heb,en de zwaarste caravan,was mijne t zuinigst! 1 op 5.3 met tabbert erachter!in oosterijk wel temperatuur op hot en kachel vol aan!want wat een klimmen! Temperatuur liep goed op!dus ff uit voorzorg kachel aan!maar ging goed gelukkig!1 VAN met pech..startmotor kapot!
Wij hebben 4500 km gereden met de Espace met caravan erachter en rij op gas ook iets van 1 op 6, en dat is maar een 2 liter. En dat klimmen, Oostenrijk is op sommige stukken al heftig maar als je zoals wij tot Dubrovnik gaat is het helemaal zweten. En de Renault ging als een speer, totaal geen moeite met de koeling, ik mis alleen wat vermogen bij de klim.
BMW 528i 1996 BMW 635 CSi 1984 Kawasaki ZX10 1989 BMW 525d high executive
Ik ben met mij eta naar het Tatra gebergte op de grens met Slowakije en Polen geweest. Totaal zo'n 3500 km gereden in een week, heerlijk. Als ik constant tussen de 110 en 120 rij op de snelweg rijd ik gewoon 1 op 16. ( zo,n 1000 km zo gereden, daarna toch wat meer het gas ingedrukt). Echt bizar!
Ik heb ook genoten van de rit naar kroatie.enzeker als je zonder problemen op en neer gaat.gistere nog wat na gepraat over de vakantie..paar maten konden t niet begrijpen.ik heb de ouwste,lichste motor variand,zwaarste caravan en toch t zuinigst(ook nog cabrateur versie dus geen TPI)dr was ook een pick up dealer bij(wil namelijk een dodge ram hemi gaan halen ikke)en die zei..jullie bussen zijn jonger.dat klopt.95 tot 2002..maar jullie mijlen stand is 150.000 tot 200.000.(Die van mij nu 69.000)jullie lpg en dus ook de verdamper is 3 tot 6 jaar oud(mijne 7 maanden)dus bij mij is de compressie nog goed enzo.heeft die wel een punt btw.gistere wel een koper gehad voor de VAN.kwam uit groningen.maar een verschil van 250
Ik wik ook weer een Van. Was met een firma in gesprek die een hele mooie had en die onderweg was. Heb 4 weken moeten wachten en nu blijkt bij aankomst dat die 1,67 m binnenhoogte heeft. Wat een shit!!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door RobertF op wo 09 okt 2013, 20:07, in totaal 2 keer bewerkt.
He Graad, deze heeft een speciaal dak en ik dacht dat is hoog genoeg dan hoeft ik alleen nog een keukenblok. Op dit speciale dak gaat geen hefdak en ik wil die moeite ook niet doen. Zwaar klote ik had me er al zo blij mee gemaakt.
Geeft niet als ze dat ook aan gaan pakken, nu weet iedereen inmiddels wel dat je alles per jaar moet bekijken, dus een hefdak monteren van 2000 euro moet je niet doen, ook geen camper kopen. Zelf iets fabriceren voor weinig, dat is de oplossing.
Mn Van rijdt in ieder geval het aller leukste van mijn wagenpark, maar ga geen 2800
Ze helpen in dit land alles naar de klote. De belasting is niet meer in verhouding. Voor een Van op LPG 2800euro betalen vindt geen mens meer als redelijk. OP camper is dat 700 euro en dat is geld zat . In Duitsland betaal je 180 euro voor een Van. Een parkeerboete van 85+6 euro is belachelijk. IK was laatst in Belgie en toen we parkeerde hebben we gekeken of er een automaat was maar konden niets vinden, bij terugkomst een bon van 20 euro. Daar stap je nog overheen, het was ook niet expres en de volgende keer betaal ik daar wel een tientje aan parkeergeld want dat is voordeliger.