Jammer de pammer van je bolide, en dat wordt een andere aanschaffen. Als je de ruimte hebt, mooi houwe dat wrak voor onderdelen dan ben je zelf nog het beste af. Sterkte en succes.
joep schreef:Jammer de pammer van je bolide, en dat wordt een andere aanschaffen. Als je de ruimte hebt, mooi houwe dat wrak voor onderdelen dan ben je zelf nog het beste af. Sterkte en succes.
ja zo iets zat ik me ook te bedenken maar ik heb thuis er de ruimte niet voor... ik heb wel een hele goeie vriend waar die oto dan nu staat maar die wil hem natuurlijk ook niet altijd bij de plas hebben staan.. dus ik moet maar eens een oplossing gaan zoeken. maar ik begrijp het verhaaltje van die bmw in duitsland nog niet helemaal... bedoelen jullie dan dat je het frame nummer er uit moet halen ofzo ? en dat in die andere lassen ?
Je kan het wrak ook bij me inruilen op een 728iA (10-1983), 735iA (01-1985) of een 732iA (10-1984). Of wellicht vindt je een E28 525i (04-1984) ook leuk?
Kobi schreef: maar ik begrijp het verhaaltje van die bmw in duitsland nog niet helemaal... bedoelen jullie dan dat je het frame nummer er uit moet halen ofzo ? en dat in die andere lassen ?
Ik wil niet de moraalridder uithangen maar ik vind het een beetje heiligschennis. Op het moment dat er hier een omgekat exemplaar plaatsen is het allemaal hel en verdoemenis.... Over elk detail wordt gezeurt en nu wordt hier geoppert om het zelf maar te doen. Beetje jammer.
Ik wil niet de moraalridder uithangen maar ik vind het een beetje heiligschennis. Op het moment dat er hier een omgekat exemplaar plaatsen is het allemaal hel en verdoemenis.... Over elk detail wordt gezeurt en nu wordt hier geoppert om het zelf maar te doen. Beetje jammer.
Koop dan een Micra
ja idd dit is natuurlijk een hulpmiddel als het echt niet anders kan.. maar jah ik zal wel eens kijken wat ik vanplan ben.. ik heb al gereageerd op het aanbod van michiel.. eens ff kijken wat die te bieden heeft.
Het wordt geoppert, door hoeveel maakt mij niet heel veel uit. Persoonlijk vind ik dit "not done" als je zelf graag wel een nette, originele wilt.
Ik ben zelf ook niet helemaal heilig wat betreft het naleven van de Nederlandse wetgeving, laten we dat even vooropstellen, maar sommige dingen vind ik niet netjes.
Maar buiten dit punt om, ben stiekum wel erg nieuwsgierig naar de omvang van de schade.
zerotolerance schreef:Het wordt geoppert, door hoeveel maakt mij niet heel veel uit. Persoonlijk vind ik dit "not done" als je zelf graag wel een nette, originele wilt.
Ik ben zelf ook niet helemaal heilig wat betreft het naleven van de Nederlandse wetgeving, laten we dat even vooropstellen, maar sommige dingen vind ik niet netjes.
Maar buiten dit punt om, ben stiekum wel erg nieuwsgierig naar de omvang van de schade.
jaa ik had vanavond eigenlijk foto's willen maken... maar ik heb eigelijk heeeelemaaaal geen zin gehad om hem te bekijken vandaag.. het zit me echt dwars :S... morgen ben ik weer bij me kamaraad waar me oto staat.. zal dan wel een paar foto's maken..
als ik een schade auto had,en kon er 1 ZONDER papieren kopen,dan was de keus niet moeilijk,maar als je een supernette met alle papieren kan kopen,dan ga je voor 130euro niet kloten