Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

Re: aan de schandpaal

wo 14 jul 2010, 09:48

Ik heb op Ebay eens een set achterschokbrekers gekocht NIEUWE. Ik denk die kan ik mooi wegleggen. Toen ze aankwamen zaten ze vol met zand dus gebruikt. Gebruikte had ik nooit gekocht dus wilde ze teruggeven incl. porto omdat de verkoper een foute advertentie had geplaatst. Verkoper reageerde niet. Heb toen een klacht bij Ebay ingediend en via kopersbescherming mijn geld teruggekregen.

wo 14 jul 2010, 10:04

Ben het eens dat ervgeen troep aan elkaar onderling verkocht moet worden, echter vind ik het ook zeer belangrijk van de koper om bij dit soort zaken gewoon kritisch door te vragen, als de verkoper daar geen begrip voor heeft zegt dat genoeg over die persoon. En idd we hebben het over gebruikt materiaal dus een ieder moet voor zich zelf weten wat men ervan verwacht. Is dit niet in je verwachtingspatroon gewoon niet kopen.

Ik zeg zelf bij twijfel niet doen.

wo 14 jul 2010, 12:15

Dat is

wo 14 jul 2010, 12:49

:lipssealed: :lipssealed: :lipssealed: :lipssealed: :lipssealed: :lipssealed: :lipssealed:

wo 14 jul 2010, 13:15

zerotolerance schreef:De desbetreffende verkoper is wat aan de lakse kant

Da's wel een understatement ! :D :D

Hij had nog een grote bek ook toen ik aandrong na 3 (!!!) mislukte afspraken. Ik moest eerst 'normaal' doen en dan kreeg ik mijn velgen/banden.
Heb toen als een engeltje gepraat ( kostte me wat moeite ) en meneertje was bereid de velgen aan zero mee te geven...

Maar goed, ik koop niks meer van hem en velen hier ook niet meer

wo 14 jul 2010, 13:36

Ik heb hem een pb tje gestuurt en er was niets aan de hand. Ik had destijds het vermoeden dat "iemand" van het 7 forum op een aparte manier druk heeft proberen te zetten op hem. En daar is ie denk ik niet heel gevoelig voor. Ik heb het op een andere manier benadert en dat was geen probleem. Hij heeft later je afdekding nog bij mij thuis bezorgd.

Dit is trouwens wel de reden waarom ik liever zelf de boel ophaal. Ik begrijp je problemen wel maar heb hier zelf nog geen ervaringen mee.

wo 14 jul 2010, 15:02

Haha, kan nog een lang topic worden.
Tuurlijk, als ik nieuw wil moet ik na de dealer!
Maar is het te veel als ik verwacht te krijgen waarvoor ik betaal (ongeacht de staat van de onderdelen)?
en wat betreft zelf ophalen, ik ben al een keer half Nederland doorgereden voor een onderdeel waar de verkoper ineens 25 euro bovenop de afgesproken prijs wilde hebben. hij wist dat ik van ver kwam en als ik de onderdelen niet nam al meer dan 25 euro aan benzine kwijt zou zijn.
Misverstanden komen voor, gebruikt, goede staat, het zijn allemaal rekbare begrippen.
Maar als mensen struktureel de kluit belazeren...........
Ik zie in het gespot topic toch ook regelmatig handelaren als discutabel aangemerkt worden. dit zorgt er voor dat evt gegadigden in ieder geval op hun hoede zijn. lijkt mij verder niets mis mee. het gaat mij nogmaals niet om het voor lul zetten van iemand die een vergissing maakt of een andere opvating over de staat van een artikel heeft. maar wel om dit forum vrij te houden van mensen die met opzet de waarheid verzwijgen of rommel verkopen. en dit is niet de eerste keer! :naughty:

wo 14 jul 2010, 15:37

ik vind het wel goed dat je over iemand zn laks heid wat mag zeggen in het openbaar.
we leven tenslotte in een vrij land.
en als iemand anders van diegene wat wil kopen is i gewaarschuwd.
zo word de verkoper tenminste ook eens geconfronteerd met zn lakse houding,en gaat i als i wat minder verkoopt misschien wat beter zn best doen. 8-)

wo 14 jul 2010, 18:37

CeesBMW schreef:Dat is

do 15 jul 2010, 12:10

Ja, die heb ik :D

do 15 jul 2010, 13:54

:clap: :clap: :clap:

wanneer stuur je ze op :mrgreen: :mrgreen: