net terug van de spuiter .WOW.Nou alles rustig opbouwen.Gele mistlampen erin.Safraan geel leder interieur van een e36 cabrio erin passen.Voor is haast plug en play . Maar achter iemand daar ervaring mee of foto,s van gezien .ALLE INFO IS WELKOM.
Zo,bij hennie geweest...en ohhhhhh....supermooi geworden zn e30!ben een beetje jaloers....hij heeft een mooi interieur gescoord....gaan we samen wat mee experimenteren...da word supermooi hennie!heb t plaatje al helemaal in mn hoofdje!
Zitten nu in t zkh....gipskamer...gebroken ha ha...de wilde bras...net uit de gips,nu andere hand!khoor t wel waneer ik kan komen,laat ik kleurtje maken voor je leer!grz
Heb de velgen gemonteerd met nieuwe banden en de sideskirts eraan gehangen . Vind het een leuk bimmerke geworden ,nu nog een dik leder interrieur dr,in en de motor aanpakken. Wil zo wie zo van de pierburg carburateur af,denk er aan om een weber 2 traps te monteren ,maar kost nieuw 370 euro . Maar dat zien we dan wel weer.Tot zover ben ik tevreden met het bmw ke.
Interieur is binnen ziet er goed uit,Nu nog even aan de slag met wat verf om het creme gedeelte om te toveren in de kleur van de deur panelen.Graad ik kom een kleur onderdeel brengen kun je de verf op kleur laten maken. Bel me even of watss app
Morgen het interieur bij onze meesterschilder brengen ,Die gaat er echt iets moois van maken.Heb ondertussen ook een Zender achterspoiler gemonteerd Amerikaanse uitvoering,Staat wel mooi vind ik. Wou een foto maken batterij leeg.Dus die komt later.
Laatst bijgewerkt door oldie op vr 06 dec 2013, 15:26, in totaal 1 keer bewerkt.
Netjes hennie Achterspoiler ook mooi hoor,zal er persoonlijk een front en achterspoiler,onder de bumper er ook op zetten, Morgen is t leerverf binnen.grz
Interieur is afgeleverd en in goede handen.Lekker even bijgekletst en de nieuwste kleine aanwinst is bekeken. Moet zeggen wat ,n mooi menneke Mooi stukje werk nogmaals proficiat. Kan ginne bmw an tippe haha.Grt.