Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

Vandaag een goede daad gedaan...

do 26 mei 2016, 20:50

Was wat aan t rondrijden met de mercury,toen ik plots veel oldtimers zag.dus,hoppa op de parkeerplaats,en wat blijkt..een gala.

Image

Vanalles wat,shovels,tractors..limo,s

Een bekende buick,verrek,die is van mij geweest :P

Image

Image

En wat dacht je van deze supercar :shock:

Image

Image

Americaanse pliesiewagel :mrgreen:

Image

Engels spul,en ja hoor...als je goed kijkt,zie je achteraan een Bentley met pech,rook kwam onder de kap vandaan.
Ikke erheen,radiateur en slang begeven.
Vond t zo sneu voor de (fotomodelletjes :D )meisjes,dat ik zei,hoppa,de mercury in en ik rij jullie door de stoet heen :Peace:
Ben blij dat die auto kapot is,zeiden ze,deze is veel vetter met die dikke grote wielen.
Zou ik dan toch ooit....,..in de hemel komen :oops:

Image

Re: Vandaag een goede daad gedaan...

do 26 mei 2016, 21:00

R8 is mooi met deze kleur 8-) wel jammer van de V10 :P

Re: Vandaag een goede daad gedaan...

do 26 mei 2016, 21:48

Wat zeg je ?
Heb je een goede GRAAD gedaan? :):):)

Re: Vandaag een goede daad gedaan...

do 26 mei 2016, 21:58

:mrgreen:

Re: Vandaag een goede daad gedaan...

vr 27 mei 2016, 06:41

Je hebt de meisjes wel daar achter gelaten toch

Re: Vandaag een goede daad gedaan...

vr 27 mei 2016, 09:12

Ik zag gisteren een witte Skylark die richting zuiden reed, maar die was er niet bij zeker :?:

Ging die Corniche stuk of die grijze Arnage op de achtergrond?

Heb ook eens een Silver Shadow in brand zien staan op de A12.
Zal wel de LPG-installatie zijn geweest. Man in pak er bij, maar wist niet wat te doen, heel sneu.

De Bentley en RR-rijders hebben vaak meer geld dan verstand van sleutelen, dus de boel goed bijhouden is er vaak niet bij.
En dan moet je niet vreemd opkijken dat ook dat spul je op een keer laat staan. Terwijl het zulke makkelijke auto's zijn eigenlijk. Wanneer je een set Engelse dopsleutels hebt aangeschaft kun je heerlijk aan sleutelen 8-).

Re: Vandaag een goede daad gedaan...

vr 27 mei 2016, 09:30

Henkjan schreef:
Heb ook eens een Silver Shadow in brand zien staan op de A12.
Zal wel de LPG-installatie zijn geweest.


Want?
Erg kort door de bocht deze opmerking... Een LPG-systeem is veiliger dan het benzine-systeem...

Re: Vandaag een goede daad gedaan...

vr 27 mei 2016, 12:58

Tegenwoordig met injectie is het allemaal veel veiliger dat zonder meer.

Maar vroeger had je nog niet die strenge regels, zoals een elektrische klep op de tank, 80% vulling en dergelijke. Bij de carburateurs van de Shadow heb je ook 2 gasingangen nodig, dus meerdere gasslangen vanaf de verdamper of een Y-stuk om te splitsen.

Heb zelf nog een E3 op LPG gehad en daarbij ging de gasslang door een zelf gemaakt gat in het luchtfilter en met pijpjes de carburateur in. Achteraf belachelijk, maar je reed er gewoon mee. En regelmatig ging er een in de fik :lol:

Of die Rolls een LPG-brand had kan ik niet zeggen; dat was wel een aanname ... en er zijn natuurlijk ook veel RR bezitters die wel verstand van hun auto hebben.

Re: Vandaag een goede daad gedaan...

za 28 mei 2016, 06:17

Leuk diie fotos van de auto's, maar waar zijn de foto's van de modellen?

Re: Vandaag een goede daad gedaan...

za 28 mei 2016, 07:59

Gisteren avond weer geweest,en veel mooie auto's,de Tessla's hadden wel de overhand :mrgreen:
Volgende week weer een gala rijden ;)

Zal straks ff wa foto's erop zetten voor de liefhebbers :Peace:

Image

Re: Vandaag een goede daad gedaan...

do 25 mei 2017, 15:27

Gisteren weer een gala gereden

Image
Plaats een reactie