Het is nu zo 28 apr 2024, 09:54


Dilema

Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Marthijn

Professional

  • Berichten: 1741
  • Geregistreerd: za 30 jan 2016, 15:11
  • Woonplaats: Wildervank

Dilema

Berichtwo 25 apr 2018, 17:37

Nu zit ik heel erg te azen op een E46 330i cabrio....de vrouw wil dat ook wel maar....eigenlijk wil ze een MINI ONE COOPER.
Tja en nu........ze zegd jij hebt al 2 voor jezelf en ik moet altijd maar doen wat jij wilt...,ha daar heeft ze gedeeltelijk gelijk in... :roll:
Nu is Mini ook van BMW maar de motoren die erin zitten zijn dat volgens mij niet...dacht dat het psa motoren zijn, de 1.4-1.6 versie...
Ik vind de mini ookbest een leuk karretje, zal proberen haar dan wel een John Cooper Works te laten kiezen, dan heb ik ook nog eens lol..!!
Image

BMW E23 728iA Jet Black
BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Re: Dilema

Berichtwo 25 apr 2018, 21:38

Ik zeg wel eens, wij kunnen onze hobby bedrijven dankzij de gratie van onze vrouwen. Het gaat toch om serieuze bedragen, die we niet aan andere dingen kunnen uitgeven.
Stel eens voor dat je vrouw op het idee kwam om ook een hobby te hebben b.v. het verzamelen van naaimachines en nu weet ze wel een heel bijzondere te koop waarvan er maar een paar gemaakt zijn en die kost toevallig 8000 euro.
Hoe zouden wij dan reageren.
Koop haar die MIni dan kun jij er weer jaren tegen. Je moet er wat voor over hebben.
leuk nog eens het volgende te lezen wat ik hier postte.
viewtopic.php?f=33&t=11547
Offline

Marthijn

Professional

  • Berichten: 1741
  • Geregistreerd: za 30 jan 2016, 15:11
  • Woonplaats: Wildervank

Re: Dilema

Berichtvr 27 apr 2018, 19:39

Het ziet er naar uit dat het wat anders word dan een E46 cabrio voor haar, een E88 Cabrio vind ze ook wel leuk...
Nou ja we zien het wel, er komt vanzelf iets leuks voorbij wat haar/ons aanstaat, tot die tijd goedkoop tuffen in de Polo.
Image

BMW E23 728iA Jet Black
BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black

Keer terug naar Allerlei

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten

cron