Het is nu vr 29 maart 2024, 01:19


deze zomer.....

Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Marthijn

Professional

  • Berichten: 1741
  • Geregistreerd: za 30 jan 2016, 15:11
  • Woonplaats: Wildervank

deze zomer.....

Berichtma 22 apr 2019, 20:05

Wat doe je als de winter voorbij is en je nog niet officieel eigenaar bent van een huis.........Juist, vragen of je alvast wat in de tuin mag doen....... :lol: :o :cry: 8-)

Wat een bende en wat een werk, een oldtimer restaureren is makkelijker en goedkoper........... :lol: :lol: :lol: :lol:
Maar wie A zegd moet ook B,C,D en E zeggen......
Een tuin onderhouden is vakwerk, dus laat het niet verwaarlozen, dat bewijst zich nu wel weer.
We hebben 800M2 grond ontdaan van verrotte bomen/verwilderde coniferen/diverse sparren/En weet ik veel wat er stond...De vijver van 40M3 is ook reeds verdwenen, daar is al het puin ingegaan en de grond aan de zijkant van het huis. Daar komt een grote carport met bestrating.
Volgend jaar het voorste gedeelte maar aanpakken, heb eerst genoeg tuin gehad, volgende maand gaan we aan het huis beginnen, het dak word als eerste vervangen, en dan zo naar beneden werken.



ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Image

BMW E23 728iA Jet Black
BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Offline

RobertF

Professional Goud

  • Berichten: 7312
  • Geregistreerd: za 21 feb 2009, 16:10
  • Woonplaats: Z-Limburg

Re: deze zomer.....

Berichtma 22 apr 2019, 21:37

Zoooo....... rigoureus bezig met zwaar materieel!
Over tuin gesproken.
Wij hebben onze twee schapen laten inslapen ze waren 12 jaar en leden aan reumatiek. Ik wil geen nieuwe meer dus moet ik het nu zelf maaien.
Image
Offline

Marthijn

Professional

  • Berichten: 1741
  • Geregistreerd: za 30 jan 2016, 15:11
  • Woonplaats: Wildervank

Re: deze zomer.....

Berichtma 22 apr 2019, 21:47

Onze tuin word in gedeeld in 3 units.
1 met 600Mgras, daar kunnen de honden spelen en doen wat ze willen. (Heb een boxer en daar komen meer bij)
Een ander gedeelte word met bestrating en carport ingedeeld, dit is ongeveer 500M2 dat is dan diresct mijn gedeelte, dus de tegels zullen wel wat olievlekken tegemoed zien.!
Het grootste gedeelte aan de voorkant word voor de vrouw, daar komt een kippenren/diverse kassen/landbouwgrond voor groente/aardappellen enz.

Een schaap hoeft voor mij niet, de Boxers ploegen het gras wel om. :DImageImageImageImage
Image

BMW E23 728iA Jet Black
BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black

Keer terug naar Allerlei

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten

cron