Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 19:55

vanaf zondag in t ziekenhuis....vrijdagnacht uitval in eens van mn rechterbeen....
toch eigenwijs...zaterdag gestrompeld.....zondag nog rondrit mee gereden..maar zondag nie meer te harden.....
en besloten om naar de huisartsenpost te gaan.....
meteen doorgestuurd naar 1e hulp....vanuit daar naar de zaal....
dinsdag een MRI scan gehad....en ja hoor...HERNIA bij mn 5e wervel....
nu vol met morfine en valium....in 4 dagen tijd 5 kg afgevallen....
moet tot volgende week donderdag in helmond elkerliek blijven,daarna naar tilburg voor operatie....

grz graad

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 20:12

Nou Graad, sterkte kerel !! En van de zusterjes afblijven he !

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 20:14

Sterkte Graad, hopende op een succesvolle operatie en een heel spoedig herstel!

Groeten Erik

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 20:17

Lekker Stoned als een garnaal van de Morfine en Valium :D

Geniet van zusters 8-)

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 20:20

ja.........lekker stoned ja.......bah bah.....wel gezellie hier....tis altijd druk op de kamer... :mrgreen:

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 20:48

Nou Graad , ik kom je wel opzoeken in Tilburg !! Laat maar weten wanneer

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 20:48

Wees voorzichtig Graad. Na de operatie BESLIST aan de door de dokter voorgeschreven bewegingen houden!!!! Ga je te snel te zwaar aan het bewegen kan je dat zuur opbreken namelijk. veel sterkte, en gelukkig heb je veel bezoek :clap:

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 20:50

sterkte.. je heb blijkbaar wel een laptop op schoot om interessante advertenties te spotten en het forum te volgen.. dan kom je iig de dag door.
maar is het na de operatie over of weten de witte jassen dat nog niet?

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 21:02

mn laptop vandaag gekomen....da weten ze nog niet...maar krijg nu zoveel medicatie/pijn stillers enz.....en t helpt nie veel.......maar kga zo plat....want krijg 2 morfine spuiten in mn bil....grz graad

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 21:42

ik hoop dat alles weer goed komt... beterschap...er gaat niets boven een goede gezondheid. :pray:

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 22:21

H

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 22:35

Sterkte en Beterschap Graad! Hoop dat je snel van de pijn afkomt!

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 22:35

Hey Graad, da's effe schrikken. Zo ben je nog een gezonde stoere gast, zo lig je in het ziekenhuis aan de morfine. Nog een hele week afwachten, spannend hoor. Heel veel sterkte volgende week in Tilburg. Groeten, Pieter

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 22:40

STERKTE GOZER..!! ;)

Re: lig in t ziekenhuis....

do 06 okt 2011, 23:42

Sterkte Graad, tis peanuts vergeleken waar je doorheen bent gekomen. Zet hem op !

Re: lig in t ziekenhuis....

vr 07 okt 2011, 06:23

haha hij heeft wel een mooie buurvrouw naast hem liggen LOL... :lipssealed:

Re: lig in t ziekenhuis....

vr 07 okt 2011, 07:17

Sterkte! Hernia sucks weet ik uit ervaring! Hopen dat de operatie meevalt en ook het herstel...
Tijdje uit de running dus.

Re: lig in t ziekenhuis....

vr 07 okt 2011, 07:21

Hey Graad,veel sterkte man en idd goed de adviezen van de artsen opvolgen na de operatie.Ik weet zelf wat het is om elke dag door te moeten komen met een rotte rug,dus wees er zuinig op!!

Groetjes,Cock.

Re: lig in t ziekenhuis....

vr 07 okt 2011, 07:48

He Graad, sterkte, ik weet hoe je je voelt, ik heb vorige week 5 dagen in het ziekenhuis gelegen nadat ze bij de MRI scan twee bloedstolsels aan beide kanten van mijn hersenen gevonden hadden. De neuroloog belde een paar dagen eerder dan afgesproken om de uitslag van de MRI te bespreken, dus ik schrok me dood. Ik werd gelijk opgenomen. Allerlei tests en een CT scan gedaan. Na 5 dagen mocht ik weer naar huis en nu moet ik eind oktober door de CT om te kijken of het al wat minder groot is.
Lekker krap he, die MRI, ik zat er klem in en ben blij dat ze het ook met de CT kunnen zien, hoef ik niet meer door de MRI gelukkig.

Re: lig in t ziekenhuis....

vr 07 okt 2011, 08:06

graad sterkte en beterschap .

Re: lig in t ziekenhuis....

vr 07 okt 2011, 08:28

veel sterkte graad ik weet wat morfine met je kan doen en misschien ga je straks roze bmwtjes zien ook een mooie kleur haha :car: :geek:
gr eric

Re: lig in t ziekenhuis....

vr 07 okt 2011, 08:31

Veel sterkte toegewenst Graad we leven met je mee :!:

Re: lig in t ziekenhuis....

vr 07 okt 2011, 09:01

hey graad, da's balen, veel sterkte en spoedig herstel toegewenst !!
je auto's kun je niet meenemen, maar gelukkig wel internet bij de hand zie ik ;)

Re: lig in t ziekenhuis....

vr 07 okt 2011, 10:14

vanacht weer K*T geweest...........veel pijn....heb nu 4 mrfine spuiten in mn been.....dus hoop da t zo over is...t gekke is...mn rug doet geen pijn...niets...alleen mn rechter been...boven been steeds kramp,onderbeen gevoelloos zoals mn voet....net ook al tromboze spuiten gehad....maar komt goed met mij....grz

Re: lig in t ziekenhuis....

vr 07 okt 2011, 10:18

sterkte graadmans :Peace:
Plaats een reactie