Nou Graad, dat zijn wel hele mooie pekelbakken. Die blauwe b10 is wel heel gaaf. Ik weet nog een e30 325ix touring, ik dacht van 1989. wel wat werk,maar fijn in de winter
Een E46 vind ik mooier dan een E39, maar van een E46 krijg je zeker spijt. Veel te klein gewoon, je krijgt het er benauwd in. Daarom heb ik ook voor een E39 gekozen. Hij rijdt subliem en dan heb ik nog maar een 530i handbak. (wel wat leuker dan een automaat)
Moet een automaat zijn...en een e38 vind ik ook mooi..maar daar zijn de kosten per maand weer naar...en alpina is mooi...maar moet ik weer zuinig zijn opzijn...wil gewoon een degelijke auto voor swinters en 1 met belasting...ivm met de mrb....vervoerde me swinters altijd met een scooter,maar das ook niks meer! En mijn oldies staan stil in de winter...en dat moet tegenwoordig ook!ha ha
idd een E46 is veel mooier ................................dan een E36 maar een E39 is weer heel iets anders en meer auto dan een E34 !! wel appels met appels en peren met peren vergelijken
maar een BMW als pekel auto ok dan! een E36 als waardige pekel auto alstie voor die tijd al niet verrot is
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT