Heb voor m,n vrouw een e30 gekocht en nu mag haar sirion in de verkoop. Gewicht 785 kg 1000 cc 3 cilinder 16 euro belasting 21 euro wa verzekering rijd 1 op 18. 85000km Met apk tot 10 -2014. Zoek je iets zuinigs voor erbij is dit het idiale autoke 5 deurs.vr.pr.1750 euro.
Heb voor Graad nog een dikke citoen c5 24 v 3liter 207 pk kan hij mooi superluxe de winter mee door. Staat al op winterbanden 1900 euro.Superkanon. 178000 km.
Ja dat klopt..maar ik wil mn oldies sparen tegen pekel en sneeuw enzo...dus ja...anders gaat toch alles naar de advocaat of mn ex...ken ik ze beter zelf opmaken,mn centjes!ha ha
Uhhhh....nee dat ook niet...maar ik verbras geld,en ken ook sparen...niet zo als sommige..vandaag 5000 euri in the pokket,en morgen op zwart zaad...maar genoeg geluld nu weer...ging over de daihatsu...ha ha...zie me dr nie in zitten in iedergeval..ha ha
graad schreef:Nope,heb een e39 gekocht voor de winter!540 V8! Volgende week zaterdag ophalen!morgen naar een oldie kijken,heb 1 garagebox leeg,dus moet wat in!ha ha