Mijn zwager reed met een collega naar het werk. Ze wisselde elke week, de ene week reed hij met zijn auto de andere week zijn collega. Zijn collega reed op de Deventerweg in Apeldoorn richting Deventer naar Philips waar ze werkten. Een tegenligger week uit voor en paar fietsers die voor hem reed en de collega van mijn zwager stuurde in een reactie naar rechts en reed tegen en boom. Mijn zwager was op slag dood 39 jaar de collega overleefde de klap. A.s januari is het 40 jaar geleden maar je vergeet het nooit.
tja je hoeft zelf niet altijd de/een fout temaken dat blijkt ,maar in dit verhaal en zoals de auto eruit ziet is het toch wel genuanceerder lijkt me! hoe erg dan ook
tja de sjonnie tuning wereld is weer even van slag ,misschien dat ze ook weer met beide benen op de grond komen te staan en dat je racen op een circuit doet en niet op straat
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT