Het is nu vr 12 sep 2025, 00:45

Voor de zo veelste keer

Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
  • Auteur
  • Bericht

RobertF

Professional Goud

Voor de zo veelste keer

Berichtma 20 jan 2014, 13:40

Garagehouder overleden aan verwondingen

De 59-jarige garagehouder uit Munstergeleen, die zaterdagmorgen tijdens werkzaamheden in zijn garage in Windraak onder een auto terecht kwam, is zondag in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden.

De man was in zijn bedrijf aan het werk onder een auto die op een hefbrug stond. Door nog onbekende oorzaak schoof de auto van de hefbrug en kwam op de garagehouder terecht.
De man is met ernstige verwondingen naar het ziekenhuis gebracht., waar hij zondag overleed.
Tijd Gepubliceerd op: 19.01.14

graad

Professional Platina

Re: Voor de zo veelste keer

Berichtma 20 jan 2014, 13:54

Van een hefbrug.....dat hoor je niet vaak....
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

MartinE34

Professional Zilver

Berichtma 20 jan 2014, 14:58

nee dat is idd wat zeldzamer dan van een krik dat valt ook meer onder eigenschuld ,erg veel pech hebben in dit geval !? :roll:
MercedesBenz SLK 350
Volvo C30 T5 EXIT
E23 735 iA Opalgrun EXIT
E24 635 CSiA Opalgrun EXIT
Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT
Audi GT Coupe 2.2E EXIT
Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT
VOLVO C70 CC 2.4i Grijs
VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT

RobertF

Professional Goud

Berichtma 20 jan 2014, 18:24

Gewoon de brug niet vergrendeld of een tweekoloms brug daar heb ik ook al auto's op zien wiebelen.

IK ging met mijn Chevy voor de APK. De rijplaten van de brug werden naar buiten geschoven om de Chevy met zijn brede spoorbreedte er op te kunnen rijden. De rijplaat werd niet vergrendeld. Toen de Chevy op de brug stond toen stak de band van het voorwiel voor de helft buiten de rijplaat en de keurmeester draaide aan het stuur en daardoor schoot de rijplaat naar binnen en donderde de Chevy van de brug. Hij bleef met de carrosserie tegen de brugpijler hangen.
Zulk soort dingen heb ik altijd.
Het jaar ervoor reed die met de Chevy met het rechter voorspatbord tegen de muur omdat hij de breedte verkeerd inschatte.
Als ze een auto hebben die niet vaak voorkomt dan gaan ze meteen de mist in.

graad

Professional Platina

Berichtma 20 jan 2014, 20:03

Als er 1 zo onzuinig met mijn auto's zou omgaan,dan zou ik woest worden! Hennie is zuinig op mijn spullen,eenmaat van me..... Cees.....dus meer komen er ook niet aan :mrgreen:
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

RobertF

Professional Goud

Berichtdi 21 jan 2014, 18:02

Wat denk je hoe ik me voelde toen ik mijn bus op de brug zag hangen met de carrosserie tegen de brugpijler en de rechter runningboard en wielkastverbreder helemaal kapot. :angry:

Ik was altijd super zuinig op de auto geweest en nooit schade gehad en dan dit. Het gebeurt en je zit met de ellende.
Nu is er ook meer voor Vans te krijgen maar zo'n 10 jaar geleden was het zoeken naar een set runningboards. De andere kant moest ook vervangen worden omdat precies dezelfde niet te krijgen waren.

In oktober hadden we een rit van de Jaguarclub. Ik denk ik ga maar eens met de MK2 die was 16 maanden niet de garage uit geweest. De hele auto gepoetst en in de was gezet, alle spaakwielen gepoetst en dat is een crime maar hij zag eruit om door een ringetje te halen. We hadden een rondleiding in een Museum in Kerkrade en er komt iemand naar mij toe. Is die groene Jaguar van u, Ja!. er heeft een oud vrouwtje met haar auto achterop gereden en ze was helemaal in paniek, mijn man heeft de auto van haar toen weer achteruit gereden. Dan sta je meteen te shacken !!!!! moet dat mij weer gebeuren???
Gelukkig viel het heel erg mee, bij een Jaguar van die leeftijd heb je nog echte bumpers, maar toch! balen !!! :angry:

graad

Professional Platina

Berichtdi 21 jan 2014, 18:12

Das balen Robert ja....
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

wax_

Master

Berichtwo 22 jan 2014, 17:14

alweer eentje : ai ai ai ...
schade da's balen, helemaal door van die onvoorzichtige mensen, die niets met auto's hebben: maar gelukkig lag je er niet onder Robert ;)
BMW E23 728i | BMW E24 635CSi |BMW E31 850i | BMW E32 750iL

Keer terug naar Allerlei