Wat denk je hoe ik me voelde toen ik mijn bus op de brug zag hangen met de carrosserie tegen de brugpijler en de rechter runningboard en wielkastverbreder helemaal kapot.
Ik was altijd super zuinig op de auto geweest en nooit schade gehad en dan dit. Het gebeurt en je zit met de ellende.
Nu is er ook meer voor Vans te krijgen maar zo'n 10 jaar geleden was het zoeken naar een set runningboards. De andere kant moest ook vervangen worden omdat precies dezelfde niet te krijgen waren.
In oktober hadden we een rit van de Jaguarclub. Ik denk ik ga maar eens met de MK2 die was 16 maanden niet de garage uit geweest. De hele auto gepoetst en in de was gezet, alle spaakwielen gepoetst en dat is een crime maar hij zag eruit om door een ringetje te halen. We hadden een rondleiding in een Museum in Kerkrade en er komt iemand naar mij toe. Is die groene Jaguar van u, Ja!. er heeft een oud vrouwtje met haar auto achterop gereden en ze was helemaal in paniek, mijn man heeft de auto van haar toen weer achteruit gereden. Dan sta je meteen te shacken !!!!! moet dat mij weer gebeuren???
Gelukkig viel het heel erg mee, bij een Jaguar van die leeftijd heb je nog echte bumpers, maar toch! balen !!!