Ik heb het destijds aangedurfd om uiteindelijk deze auto te kopen.
Een paar weken geleden zonder een beurt of wat dan ook naar de Apk-keurmeester gegaan en in 1 goedgekeurd!
Hij vroeg aan mij, wat heeft de vorige eigenaar er allemaal mee gedaan? Ik denk oh jee, nu gaan we het krijgen. Maar het was allemaal positief, het hele onderstel, remmerij, draagarmen etc bleek al te zijn vervangen en hij vond em nog in hele goede staat. Nou toch een gelukkige aankoop!
Zaterdag ga ik even kijken in Apeldoorn om wat ideeen op te doen!
En verder wil ik zeggen dat ik al veel heb geleerd op dit forum. Dat het in vergelijking met andere forums hier veel leuker is en iedereen klaar staat met advies. Dat is leuk! En het blijft leuk om die GTI
Laatst bijgewerkt door e23eric op vr 26 aug 2011, 01:13, in totaal 7 keer bewerkt.
Ach ja,als je van veel poetsen houdt zijn het zijn het mooie velgen.Zien er zo echt schitterend uit hoor,maar je ziet er zelfs elk waterdruppeltje op als het opgedroogd is.
Erik wat je er ook mee gaat doen .De goede basis heb je ,dat is al de helft van al het werk. Ik persoonlijk zou voor de org. kleur gaan. Als je echt voor zwart gaat moet je eigenlijk heel de auto strippen om tot een mooi resultaat te komen. Wens je veel plezier met je E23 en veel hobbyfun.
Voor een andere kleur is echt heel veel werk als je het mooi wilt doen, deuren binnenzijde, instaps, motorruimte, kofferklep en motorkap binnen en........ voor zwart moet die super strak zijn want je ziet elke oneffenheid naderhand
Daar heb je ook gelijk in Robert, ik ga me as zaterdag in Apeldoorn maar es vergapen aan jullie auto's en kleuren en ideeen opdoen! Wat de Bijlmer betreft, misschien eerst wat dure opties in en aan de auto doen, dan de auto een week daar laten staan, wordt ie vanzelf gestript! Kan ie in 1 x door naar de spuiter! Matzwart met vlammen aan de zijkant! nog fouter....
e23eric schreef:Daar heb je ook gelijk in Robert, ik ga me as zaterdag in Apeldoorn maar es vergapen aan jullie auto's en kleuren en ideeen opdoen! Wat de Bijlmer betreft, misschien eerst wat dure opties in en aan de auto doen, dan de auto een week daar laten staan, wordt ie vanzelf gestript! Kan ie in 1 x door naar de spuiter! Matzwart met vlammen aan de zijkant! nog fouter....
Vergeet je DTM uitlaat niet en subaru style spoiler Nee Ziet er goed uit, origineel vind ik persoonlijk het mooiste!
hee graad, hoe was je vakantie? idd die bbs velgen, daar ga ik ook van ... daar gaan we weer...leuk cock... @ eric ,ik heb er uiteindelijk ook voor gekozen om de orginele kleur aan te houden, en nwe lak is ook al een superverbetering. greetz esther
esther meijer schreef:hee graad, hoe was je vakantie?
perfect...........kon nie beter..........en zuid/frankrijk.....perfect alleen MONACO..............duur............pff....... maar alles moet je meegemaakt hebben.. veel bmwees z8....... e34 m5 en alpinas paar e32ers e38ers x6 x5 en veel m3
ja , ik las het al in je andere posts, je bent weer helemaal GEINSPIREERD! maar je e23 weg doen??? of heb je die van mp al gekocht?? de ad was al weg greetz esther
ik heb de 745 van paul gekocht.........een sharknose... kijk nog wel wat ik met mn whalenose doe..... ff naar de loods brengen denk ik.... ik kijk wel of er een 3 op mn pad komt.... t liefst een 3,3li....
wensen moeten er blijven, dat doe je wel goed is je tattoo al af? netjes gezet, strakke lijnen. mn zoon heeft afgelopen week ook zn tattoo uitgebreid van schouder naar onderarm. dus ik heb ook al wat uurtjes tattooshop gedaan,mooi om te zien greetz esther