Vertel hier wat je allemaal gaat doen, of hebt gedaan, met je e23, het liefste met foto's
za 08 mei 2010, 16:49
graadje toch wat benje toch ok weer aardig zeg
draagarmen zijn altijd een feest
za 08 mei 2010, 19:40
ik ben toch positief
en jij hebt wim zn vingers zeker nog nooit gezien
za 08 mei 2010, 20:58
je hebt mn vingers toch wel gevoeld Graad .........toen je me een hand gaf ??
za 08 mei 2010, 21:12

jep................
dik..........groot...........nat(van t kwijl toen
je mn alpinalook zag

)
za 08 mei 2010, 21:19
mijn vrouw is er iig happy mee...
vr 14 mei 2010, 10:58
Hehe...de limousine is APK gekeurd...
Alleen het volgende probleem. Bij 90 km/u gaat de auto trillen. Vooral als ik over ribbels rijdt, begint het stuur bij deze snelheid heel hard te trillen ( angstig gewoon)...Alles zit vast, maar ik denk toch dat ik 'm opnieuw moet uitlijnen...
vr 14 mei 2010, 11:01
Stabilisator stangen of iets anders in de ophanging kan ook wel.
vr 14 mei 2010, 11:19
Ik heb voor de APK, 2 nieuwe draagarmen erop gezet.
vr 14 mei 2010, 11:39
Ohw laat 'm eens uitlijnen dan
vr 14 mei 2010, 22:36
Dit trillen is een bekend euvel bij e32. Als eerste de voorvelgen op het montage vlak geheel schoon schuren en het pasvlak op de
remschijven ook. Daarna eventueel de koppelstangen tussen schokdemper en stabilisatorstang, en de rubbers waar de stang mee aan het chassis vast zit vernieuwen. Alle problemen aan de e32 voorwielophanging komen door de onderbemeten ophanging ten opzichte van het gewicht. Nieuwe banden kan soms ook het probleem verhelpen, omdat het na montage van nieuwe delen pas duidelijk wordt dat de banden een bepaald slijtagepatroon hebben en daardoor trillen.
vr 14 mei 2010, 22:40
jij bent niet mis Jaap ...........klasse
za 15 mei 2010, 09:30
Het trillen is ontstaan NA het monteren van de draagarmen..
za 15 mei 2010, 12:43
links links gedaan,en rechts rechts
zo 16 mei 2010, 12:24
Juist omdat je het na de montage van de draagarmen hebt gekregen: Velgen montagevlak schoonschuren en het vlak op de remschijf ook glad schuren, en de banden niet vergeten. Ik moest bij mijn e32 ooit een stuurkogel vervangen en kreeg toen ook trillen bij 90 km/h. Vandaar dat ik het verhaal ken. Als er eenmaal iets is versleten en je begint met vervangen kun je beter gelijk alles vernieuwen, dus inclusief stabi rubbers en de links tussen veerpoot en stabilisator. Het deel dat je vernieuwt zorgt ervoor dat de overige oude delen meer problemen geven.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.