Het is nu di 21 mei 2024, 06:30


735 i

Vertel hier wat je allemaal gaat doen, of hebt gedaan, met je e23, het liefste met foto's
  • Auteur
  • Bericht
Offline

Brian

Pro

  • Berichten: 150
  • Geregistreerd: do 19 feb 2009, 11:50
  • Woonplaats: Maarssen

735 i

Berichtdo 23 jul 2009, 17:57

Vandaag weer wat aandacht besteed aan de BMW, helemaal geen tijd meer voor gehad. Wat me verbaasde is dat ie gewoon weer startte wel eventjes doorstarten op benzine maar hij sloeg daarna gelijk aan. Ik heb de schijven achter voor nieuwe vervangen (bij RCR parts te Eindhoven gekocht voor slecht 50 euro inclusief blokjes). De antenne reeds gerepareerd men vond de oude mooi en hebbben er een stuk van meegenomen. Vandaag versnellingsbak olie afgetapt nieuwe toegevoegd dit ga ik nog een paar keer doen dit omdat ik de automaat niet in zijn geheel kan aftappen, vervolgens automaat filter vervangen en weer nieuwe olie toevoegen. Dit wordt tussentijds telkens weer gedaan. In principe moet je op termijn in ieder geval schonere olie daardoor in hebben.
Wat nog op korte termijn moet gebeuren zijn contactslot momenteel startknop gemonteerd tip en tricks voor het demonteren zijn welkom, dorpels nieuwe bodyshutz spuiten uiteraard oude verwijderen, de binnenhemel laat nu echt helemaal los graag hiervoor tips en tricks het is er eentje die gelijmd is op een plaat wil eventueel andere stof erop doen oude is niet echt mooi meer. Mocht iemand nog een nieuwere type binnenhemel hebben hoor ik het graag er zit nu een lichtgrijze in, ik heb het idee dat de onderplaat niet helemaal 100% is hij golft nogal kan zijn dat dit een kwaal is. Tevens ben ik op zoek naar hemel verlichting de mijne is denk ik niet compleet volgens mij mis ik de omlijsting.
Voorbumper moet gedemonteerd worden andere binnenbumper monteren met bijbehorend spuitwerk.
Ik heb ervandaag weer in gereden en het is toch wel weer heel leuk. Ik hoop dat ie voor de meeting weer een beetje rijdbaar is.
Groeten Brian
Offline

graad

Professional Platina

  • Berichten: 23605
  • Geregistreerd: wo 18 feb 2009, 08:37
  • Woonplaats: helmond

Re: 735 i

Berichtdo 23 jul 2009, 18:08

fotos brain :mrgreen: :mrgreen: :?: :?:
heb bij rcr parts ook mijn e12 schijven en blokken(50euries)
en voor mn e23 gekocht ;)
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

Keer terug naar Projecten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten