Het is nu za 04 mei 2024, 15:25


Project: Guido!

Vertel hier wat je allemaal gaat doen, of hebt gedaan, met je e23, het liefste met foto's
  • Auteur
  • Bericht
Offline

gbuitend

Nieuw

  • Berichten: 24
  • Geregistreerd: wo 26 okt 2011, 21:21
  • Woonplaats: Houten

Re: Project: Guido!

Berichtdo 24 mei 2012, 20:33

2,30 per bout x 20 dan he.. Is beter dan 3,50 p/st bij gomaxx.com
Offline

gbuitend

Nieuw

  • Berichten: 24
  • Geregistreerd: wo 26 okt 2011, 21:21
  • Woonplaats: Houten

Re: Project: Guido!

Berichtdo 24 mei 2012, 21:09

overigens, dit zijn hele mooie slotboutjes. Ga ik t.z.t. de velgen mee beveiligen
[link]http://www.wielslotenshop.nl/contents/nl/p409.html[/link]
Offline

628CSI

Master

  • Berichten: 689
  • Geregistreerd: di 31 aug 2010, 19:06
  • Woonplaats: Huijbergen

Re: Project: Guido!

Berichtvr 25 mei 2012, 09:39

gbuitend schreef:Cock, Uiteindelijk voor 2,30 euro bouten gehaald bij [link]http://www.spoorverbredershop.nl/contents/nl/d70_bouten.html[/link]
Btw, zaterdag op de meeting kan je de velgen -en de complete auto- helaas nog niet bewonderen. Ze is nog niet op kenteken en logeert nog ergens in Friesland...
Doe ff een raar petje op zodat ik weet wie je bent :-)
Tot zaterdag!

Edit moderator; link aangepast, werkte niet.


Mooi dat je ze toch gevonden hebt,en voor niet te veel geld uiteindelijk.Jammer dat je wagen nog niet klaar is,je hebt 'm wel erg ver weg staan he.Niet dat je dan gauw zegt dat je nog ff met je wagen aan de gang gaat,maar ik heb dan ook de indruk dat je het meeste werk uitbesteed.

Ik ben niet zo van de petjes Guido,maar een grijze duif van bijna 2 mtr is moeilijk te missen.De wagen heb ik niet meer,maar ik zal waarschijnlijk m'n zwarte polo aanhebben met 628CSI afbeelding erop.

Tot morgen!!!
Offline

gbuitend

Nieuw

  • Berichten: 24
  • Geregistreerd: wo 26 okt 2011, 21:21
  • Woonplaats: Houten

Re: Project: Guido!

Berichtma 04 jun 2012, 19:24

Ik ben niet zo van de petjes Guido,maar een grijze duif van bijna 2 mtr is moeilijk te missen.De wagen heb ik niet meer,maar ik zal waarschijnlijk m'n zwarte polo aanhebben met 628CSI afbeelding erop.

Tot morgen!!!


Ha Cock, ik stond met een lege accu en kon onmogelijk in A'doorn komen. 100x miljaar!
Dus ik heb je gemist :|
Tot volgend jaar. Dan zal ik de auto vast al hebben..
Guido
Offline

baur323

Professional Zilver

  • Berichten: 3423
  • Geregistreerd: za 19 dec 2009, 12:11

Re: Project: Guido!

Berichtma 04 jun 2012, 19:43

ZEKER! :twisted:
Offline

628CSI

Master

  • Berichten: 689
  • Geregistreerd: di 31 aug 2010, 19:06
  • Woonplaats: Huijbergen

Re: Project: Guido!

Berichtdi 05 jun 2012, 09:07

Jammer idd,je hebt veel leuks gemist die dag.Ik had zelf ook gehoopt om nog andere leden van het forum te ontmoeten,maar ondanks dat ze er wel waren is dat er jammer genoeg niet van gekomen.Volgend jaar probeer ik er zeker weer bij te zijn.Ook kan ik je de Brabant meeting aanbevelen,was voor de eerste keer een groot succes(80+auto's),dus zal volgend jaar zeker een vervolg krijgen :D Mooie gelegenheid om ons daar alvast de primeur van je wagen te geven 8-)

Grtz,Cock.
Offline

gbuitend

Nieuw

  • Berichten: 24
  • Geregistreerd: wo 26 okt 2011, 21:21
  • Woonplaats: Houten

Re: Project: Guido!

Berichtza 18 mei 2013, 16:46

zo! bijna een jaar geleden de laatste post op Project Guido. Dat ga ik hierbij even doorbreken :-)
De laatste stand van de 728i is dat de dame flink is aangepakt door der heren van Oldenbroek Ite en Michiel, en dat firma Offenga mij zeer goed heeft geholpen aan een strak sturende kart. De verbeteringen die nog op stapel liggen zijn bekend, maar door het aantal vergeet ik er wel eens een. Dus hierbij mijn geheugensteun:

- een oneffenheid in een remschijf (trillen tijdens het remmen is het euvel)
- tochtend dakraam en niet functionerende raambekleding
- een vaak niet werkende linker koplamp (draadbreuk / starter?)
- nieuw / terugkerend probleem: kachel doet het vaak niet; klep niet oke; defrost stand doet niets; ventilator toeren niet instelbaar (slechts zacht en uber hard)
- airco is mij nog niet gelukt om koud te worden (getest in de warme dagen van april)
- een los(liggend) schroefje oid in het dasboard voorziet mij van de muziek: dat zetten we ook eens uit!
- linker achterraam weigert open te gaan
- uitlaat pot begint nu wel heel veel te knorren
- vertanding aan rechterachteras (voor ABS meting) is versleten? ABS lampje brandt
- schade verhelpen van een jaar of wat geleden + op mijn verzoek het meespuiten van de onderkant van de voorbumper.
- mijn verzoek: bestuurdersstoel verlagen (ik ben een lange jongen....)

Maar het is al een hele verschijning hoor. Really! Wat is er al veel gebeurd! Maar ja, die laatste loodjes he..

volgend jaar nieuwe update voor jullie :-)

Groet!
Guido
Laatst bijgewerkt door gbuitend op za 18 mei 2013, 18:39, in totaal 2 keer bewerkt.
Offline

628CSI

Master

  • Berichten: 689
  • Geregistreerd: di 31 aug 2010, 19:06
  • Woonplaats: Huijbergen

Re: Project: Guido!

Berichtza 18 mei 2013, 18:27

Leuk hier weer 's wat van je te horen,het nog te doen lijstje is inmiddels wel te overzien lijkt me.Natuurlijk z
Offline

gbuitend

Nieuw

  • Berichten: 24
  • Geregistreerd: wo 26 okt 2011, 21:21
  • Woonplaats: Houten

Re: Project: Guido!

Berichtzo 01 jun 2014, 21:25

Update van de laatste loodjes, want dit project heeft een start gekend, maar nog geen eind.
Deels omdat een oude auto issues krijgt, ook deels dingetjes die nooit hebben gewerkt.

Todos die er 18 mei 2013 waren zijn deels opgelost, maar heb toen beloofd dit updateje te geven. Komtie:
Abs is gemaakt, xenon koplamp verwijderd (!) om door de apk te komen.. Inmiddels mooi helder koplampglas en witte knippers. Dat knapt echt op! Ook zijn inmiddels alle dempers vervangen. Het bl
Vorige

Keer terug naar Projecten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten