Het is nu za 19 jul 2025, 21:37

Fiat Panda

Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
  • Auteur
  • Bericht

RobertF

Professional Goud

Fiat Panda

Berichtza 17 maart 2012, 22:26

Zoek een Fiat Panda vanaf 2010 met max. 20.000km in dynamic of emotion uitvoering. Misschien staat er 1 bij jullie in de buurt

haagie2

Re: Fiat Panda

Berichtza 17 maart 2012, 23:48

ff de moeite nemen robert zelf ff op marktplaats en speurders te kijken
Denk dat het beste is

Klinkt beetje raar zo getypt maar suc met zoeken

graad

Professional Platina

Berichtzo 18 maart 2012, 11:19

zijn wel grappige goeie auto;s

tervervanging van de EEND robertf??
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28

Bmw e12 driver

Professional

Berichtzo 18 maart 2012, 12:07

Een vriendin van mij heeft zo'n ding, alle opties en toch ook nog wegenbelasting vrij .
Niet stuk te krijgen niet.
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan?
Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.

RobertF

Professional Goud

Berichtzo 18 maart 2012, 14:19

Op MP staan voor 99% handelaars en ik heb geen zin in afleveringskosten, en garantie bijkopen, dus zoek ik en auto van een particulier. Is voor mijn dochter die na lang rekenen hiervoor besloten heeft. 1 of 2 jaar oud dan is de kop eraf, zijn ruim, kan haar fietsje ook nog mee, zijn als luxe uitvoering best leuk uitgerust en alles bij elkaar met de Picanto de kosten gunstigste, dat is belangrijk bij woon/werkverkeer van 150Km per dag..Mijn dochter is maar 155cm groot en dan is zo'n hoge versnellingspook ook heel fijn, dat heeft de Ford KA ook. Helaas is het Panda model niet zo sexy. zij woont te ver weg anders kocht ik wel een oldtimer voor haar, maar het moet betrouwbaar zijn, dus vandaar..

jversteeg@solcon.nl

Nieuw

Berichtzo 18 maart 2012, 19:11

Mijn dochter rijdt in mijn oude passat 32b van 82 op lpg dagelijks zo,n 150km, super betrouwbaar, maar ja ook niet echt sexy wel goedkoop en super betrouwbaar, kheb er bijna niets aangehad behalve het normale onderhoud. Wat dat betreft had ik nooit e23 moeten gaan rijden :D :o ;) :(

haagie2

Berichtzo 18 maart 2012, 20:50

RobertF schreef:Op MP staan voor 99% handelaars en ik heb geen zin in afleveringskosten, en garantie bijkopen, dus zoek ik en auto van een particulier. Is voor mijn dochter die na lang rekenen hiervoor besloten heeft. 1 of 2 jaar oud dan is de kop eraf, zijn ruim, kan haar fietsje ook nog mee, zijn als luxe uitvoering best leuk uitgerust en alles bij elkaar met de Picanto de kosten gunstigste, dat is belangrijk bij woon/werkverkeer van 150Km per dag..Mijn dochter is maar 155cm groot en dan is zo'n hoge versnellingspook ook heel fijn, dat heeft de Ford KA ook. Helaas is het Panda model niet zo sexy. zij woont te ver weg anders kocht ik wel een oldtimer voor haar, maar het moet betrouwbaar zijn, dus vandaar..

als je zo`n auto koop van 1 a 2 jaar oud moet je ook niet zeuren om 250,-euro afleveringskoste (vind ik) en garantie bepaal je zelf of je dat neemt je bent eigen baas daarin
geen inruil veel korting en daar zal hus wel een particulier bij zitten (op de desbetrefende site`s).

ik heb 70.000 km gereden met een e28 (524td) zonder ook maar 1 sleutel op te zetten,beetje boelsh*t dat oldtimers niet betrouwbaar zijn.
ook een nieuwe auto kan stuk :lipssealed:

maar nogmaals beter zelf ff zoeken denk dat je beter zelf kan kijken dan dan andere ;)

RobertF

Professional Goud

Berichtzo 18 maart 2012, 21:30

Ik ben van een generatie dat je geen afleveringskosten betaalt op een gebruikte auto. Het is zeer ondoorzichtig er zijn er die tot wel 900 euro aan afleveringskosten rekenen. Ik vind dat belachelijk. De prijs die je vraagt is all in en daar kun je over handelen en niet dat daar van alles nog bij komt. Bovendien verwacht ik als ik een 1,5 jaar oude auto koop met 7000Km voor pakweg 8000 euro dat ik dan bij een Bovag garage gewoon garantie krijg en die niet hoef bij te kopen (consumentenrecht), dan zien ze me daar niet. Ik vind ook dat de Bovag als brancheorganisatie daar iets aan moet doen. Waarom betaal je bij de een 695 euro afleveringskosten en bij een ander 295 of helemaal niet en wat wordt er dan gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat aan een 1,5 jaar oude auto veel gedaan moet worden, hoogstens wassen en uitzuigen en dat kan ik zelf ook.

patrick hermes

Pro

Berichtvr 30 maart 2012, 07:14

Komt omdat mensen voor een duppie eerste rang willen zitten... Das de rede van afleverkosten soms.
Garanties komen niet uit eigen zak, of via bovag of een verzekering. De marges zijn zo groot niet meer...
www.autobedrijfpatrickhermes.nl

zerotolerance

Professional Goud

Berichtvr 30 maart 2012, 07:43

Dat is toch ook een rare redenatie? Dan maak je de auto toch 300 euro duurder?

haagie2

Berichtvr 30 maart 2012, 10:50

patrick hermes schreef:Komt omdat mensen voor een duppie eerste rang willen zitten... Das de rede van afleverkosten soms.
Garanties komen niet uit eigen zak, of via bovag of een verzekering. De marges zijn zo groot niet meer...

:clap: :clap: :clap: :clap:

patrick hermes

Pro

Berichtza 31 maart 2012, 07:19

zerotolerance schreef:Dat is toch ook een rare redenatie? Dan maak je de auto toch 300 euro duurder?

Voorbeeld, ik heb een auto die kost mij inkoop 2250. Moet ik er ongeveer 750 bovenop doen (wij mogen 52% wegbrengen aan de balasting) dus kom ik op een verkoopprijs van 3000,- dat gaat dus 2995,- worden omdat dat bij mensen tussen de oren zit.
Een garantieverzekering kost 150,- MAAR dan MOET de auto een afleverbeurt hebben MET rekening door een erkend bedrijf.
Kost 150,- dus zit ik op 300 extra kosten.
Als ik de auto adverteer voor 3300,- all in kijkt er geen hond naar.
Als ik de auto vervolgens adverteer voor 2995,- excl 300,- afleverkosten (in dit geval voor garantie en een beurt) dan verkoop ik hem wel.
Is puur phychisch, mensen rijden tegenwoordig voor 100 euro naar de andere kant van het land. Ook zoeken ze in dit geval tot 3000,- euro dus zullen ze alle auto's boven de 3000,- overslaan.

Of ze een 2 of een 3 zien staan maakt dus het verschil....
De tijd van duizenden euro's marge is voorbij, 1000 euro winst is zeldzaam EN dan mag een bedrijf daar 52% van afdragen dus schiet er maar een krappe 500,- euro over.

Mij hoor je verder niet klagen, het is ook geen kritiek maar puur een uitleg :lol:

ps: ik wil wel een panda leveren met garantie voor een goede prijs :mrgreen:

Yoshi

Die hard

Berichtza 31 maart 2012, 08:40

Een bedrijf draagt nooit 52% af. Een persoon kan alleen 52% afdragen en als jij die persoon bent dan heb je al zeker geen reden van klagen want dat begint pas bij

RobertF

Professional Goud

Berichtza 31 maart 2012, 09:43

Hier kan een slotje op. Gisteren 550Km met de 745 gereden naar Almelo. We zijn geslaagd. Het is geen Panda geworden(vond ze toch iets te oudbollig) maar een Ford KA Titanium de meest luxe uitvoering met airco, elek. ramen, verwarmde spiegels, alu wielen en nog veel meer sniksnak met slechts 6000Km!!! , gewoon hagelnieuw en met een set winterbanden, bij een particulier. (want garages vragen de hoofdprijs)
Er is in ieder geval sinds gisteren 1 gelukkige autorijder erbij.

Image

patrick hermes

Pro

Berichtza 31 maart 2012, 15:09

@Yoshi, ik weet wat ik mag afdragen en nee aan die 56k kom ik niet

@Robert f gefeliciteerd mooi ding!!

Michiel

Professional Goud

Berichtza 31 maart 2012, 18:48

patrick hermes schreef:(wij mogen 52% wegbrengen aan de balasting)

Zou ik maar heel snel een andere boekhouder zoeken ;)

zerotolerance

Professional Goud

Berichtza 31 maart 2012, 19:15

Leuke auto Robert. Zou ik ook kiezen boven een Panda. Al is de Panda wel ruimer van binnen.

Keer terug naar Gevraagd