Weet niet echt de juiste term voor het onderdeel dat ik zoek, maar ik bedoel het (zwarte) plastic paneel waar je met je handen op rust als je in de kofferbak staat te turen Nummer 9: klik!
Foto geleend uit een post van boeroe81 op dit forum Ter illustratie heb ik wat pijltjes toegevoegd.
Iemand dit toevallig nog liggen?
Laatst bijgewerkt door Frank7 op di 19 jun 2012, 21:52, in totaal 1 keer bewerkt.
Nee heb ik niet meer, ben ook aan het ruimen hier omdat ik verder wil met chevy's en dan voorlopig om mijn Suburban weer in top conditie te krijgen. Wordt toch een ritje Oldebroek voor je!
Ik weet niet of dat begrepen is, als je 200Km moet rijden voor een sloop onderdeel kun je het beter nieuw kopen voor dat geld heb je natuurlijk niet die gezelligheid
Iemand die zover komt rijden en lekkere koeken meebrengt krijgt, naast een boel gezelligheid, de plastic afdeklijst GRATIS en voor NIETS. Als klap op de vuurpijl: We monteren m ook nog.
Zo, maar het allerbelangrijkste is (althans voor mij ) dat ik inmiddels een nieuw paneel gemonteerd en wel in de E23 heb zitten! Uitermate fijn geholpen door en bij CeesBMW