Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
di 15 maart 2016, 16:12
Hallo,
ik heb zelf een e28, maar ik ben er chrome e23 spiegels op aan het zetten.
Nu moet ik nog een spiegelbevestiging hebben voor zon spiegel, het gedeelte waar ook je raam in geleid.
Volgensmij is dit type 1? met drie boutjes namelijk.
En dan graag met het rubbertje voor tussen de spiegel en de bevestiging en het kunststof kapje voor aan de binnenzijde.
Pm maar als je iets hebt liggen.
Gr Yannick
di 15 maart 2016, 17:16
Gaat niet passen. de E23 en E24 passen niet op een E28 deur. Je moet zeker de E12 versie hebben en dan die alleen is geleverd in 1979 en 1980.
Ik kan je vast mededelen dat de rechtse exemplaren van de E12 inmiddels op zijn in Duitslang bij BMW.
wo 16 maart 2016, 09:44
Dit past wel hoor, heb laatst nog een jongen gesproken die deze setup had.
Hij had zelf gewoon de gaatjes geboord, maar dit zie ik niet zo zitten.
In mijn ogen kun je beter de voet zelf hebben, dan lijnt hij altijd het beste uit.
En de fabel dat die van een E12 past is ook niet waar, heb zelf links wel een e12 spiegel en daar moet ik dezelfde conversie doen.
Echter heb ik hier het spul al voor binnen.
De e24 variant wordt inderdaad wel lastig omdat de deur voor een coup
wo 16 maart 2016, 20:09
Het is allemaal wel pas te maken maar het is geen plug en play installatie
je hebt bij een E28 de raamgeleider nodig van de E12 met het driehoekje voor de spiegel montage er aan. Die past gewoon in de deur van de E28.
De deur van de E28 is namelijk verder gelijk aan die van de E12 met als uitzondering het stukje metaal wat over de B-stijl valt.
E28 deuren worden namelijk regelmatig aangepast om gebruikt te worden om rotte E12 deuren te vervangen.
Ik weet niet wat we nog hebben liggen. Maar altijd welkom en we zijn op zaterdag open tussen tien en twee uur.
grtz Peter
vr 18 maart 2016, 17:05
Hee Peter,
nee daar ben ik me helaas ook bewust van geworden.
Ik dacht zelf namelijk eerst dat de e12 variant zo 1 op 1 pastte.
Ik ben ook een paar weken terug nog bij jullie geweest voor de e12 spiegelvoet.
Maar als jullie een e23 type 1 raamgeleider hebben zou ik deze graag komen ophalen!
Laat maar weten wat je hebt liggen.
Gr Yannick
za 19 maart 2016, 09:03
ik zal ff kijken of wie die hebben liggen. Ik ben bang van niet.
grtz Peter
za 19 maart 2016, 19:36
Ik heb zowel links als rechts voor je liggen. Kapjes ook.