Switch to full style
Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
Plaats een reactie

Sportstoelen

do 21 jul 2016, 22:08

Moin Moin,

Heeft er iemand een setje sportstoelen in de aanbieding voor E23/24
Niet elektrisch!!! :lipssealed:

Grootte beloning!
De staat waarin het verkeerd maakt niet uit.!!!!!

Re: Sportstoelen

vr 22 jul 2016, 10:58

Ik denk dat het heel moeilijk is sportstoelen voor een e23 te vinden Van de e28 past ook maar ook moeilijk te vinden
Ik zou kijken of de stoelen van een e39 passen of passend te maken zijn. De sportstoelen zitten fantastisch Die zijn redelijk goedkoop en in Groningen zijn diverse BMw sloperijen
Ik heb net een stoffen interieur naar het milieupark gebracht was mooi geweest om te passen
http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=sit ... acat=23022

vr 22 jul 2016, 12:42

Bedankt Robert,
Ik wacht het nog even af, de stoelen hoeven toch pas over 2/3 maanden klaar te zijn.
In Groningen zit inderdaad Dparts, ( volgens mij zelfs de grootste BMW sloper van Europa)
Maar dat van die E39 stoelen is een goed alternatief :Peace:

vr 22 jul 2016, 12:43

probeer anders Bernd
http://www.bernds-bmw-hof.com/
of deze
http://www.nastimotors.de/index.php?id=12

vr 22 jul 2016, 13:45

staat een setje bij classicbmwparts. originel E23 type 1 stoelen

di 26 jul 2016, 09:47

Hi Peter,

Ik kan ze niet vinden op de site.
Heb je misschien een link?

di 26 jul 2016, 17:43

Heb een setje staan maar zit ff te twijfelen of ik ze weg zal doen. Maar als ik ze weg doe dan laat ik het je wel weten. Gr.jeffrey

di 26 jul 2016, 19:35

Kijk das mooi om te horen Jeffrey,

Ja ik weet dat je nog eff moet nadenken, maar de voor tekenen zijn gunstig... :D

Laat het maar weten, misschien fotootje...?

di 26 jul 2016, 19:56

Mathijs staan niet op de site. De auto waar ze in zitten is nog niet gedemonteert. Dus daarom staan ze er nog niet op. Ik zou zeggen ga er eens langs kan je ze bekijken. Zitten in een Rode E24 die achter het hek staat

di 26 jul 2016, 20:00

Aha, ok dank voor de info, ik hou het in de gaten.
Zal er wel niet zo heel snel langskomen, zal Willem eens berichten die is toch van Bmwclassics.?

wo 27 jul 2016, 10:26

Jeps dat klopt. is van classicbmwparts.nl is alleen niet zo actief op forum's je kan het beste gewoon ff mailen dan zal die wel fotos kunnen sturen..

wo 17 aug 2016, 14:00

In mijn E23 staan sportzetels...als ik ze eruit haal zit ik zonder interieur...Voorstel?

wo 17 aug 2016, 14:39

Ik heb nog een los setje staan.
Plaatjes? Ite at tilianet.nl

wo 17 aug 2016, 15:42

Gisteren stond er een nutria leer setje met sportstoelen op ebay. Was binnen een uur weg vijfde advertentie
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-aut ... e23/k0c223

wo 17 aug 2016, 21:15

Prijs is zeer netjes voor dat set!!

do 18 aug 2016, 12:56

Ben over 2 weken weer thuis, dan kan ik alles even weer op een rijtje zetten en een duidelijk plan maken, wat te doen...mijn E23 zal dan ook gespoten zijn.
Wat ik voor een setje stoelen overheb hangt van de staat waar in het verkeerd af, ik weet eigenlijk niet eens wat zoiets moet kosten... 200

do 18 aug 2016, 13:21

Dat zit wel redelijk in lijn,
Knappe setjes zijn erg schaars en vaak veel duurder. Die set op KA was veel te goedkoop.

do 18 aug 2016, 13:25

Ik denk, voor een set dat niet gescheurd is en alleen geverfd moet worden betaal je denk ik toch gauw 700 euro.
Ik heb twee keer een nutria buffelleren set verkocht voor 400 euro maar dat is alweer 5 jaar geleden.
Die moesten wel geverfd worden omdat ze allemaal uitgebleekt zijn door de zon.
Voor sportstoelen betaal je waarschijnlijk zelfs nog meer omdat het gewoon heel zeldzaam is.
alternatief........setje uit een e32 en de achterbank pas laten maken
Succes

do 22 sep 2016, 13:11

Je heb PB .tje

za 24 sep 2016, 15:00

Bedankt Jeffrey.!
Hier mag een slotje op.!
Plaats een reactie