Switch to full style
Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
Plaats een reactie

achterasrubbers

di 21 jun 2011, 18:28

beste forumleden ik ben op zoek naar het adres in rotterdam en omgeving om mijn achterasrubbers te laten vernieuwen heb het ooit gehad maar kan het nu nergens meer vinden.Stond volgens mij ergens op marktplaats.
bvd :thumbsup:

Re: achterasrubbers

di 21 jun 2011, 18:32

Gewoon bij Breeman BMW R'dam of gouda kan je ze gewoon bestellen.
Heb ik net zelf ook vervangen.

Afbeelding

Gr.jeffrey

wo 22 jun 2011, 18:24

Hoe heb je de hoesen erop gekregen ?

Eric ik denk dat jij de subframerubbers bedoeld, dat bedrijf zat in Maassluis maar bestaat niet meer.

wo 22 jun 2011, 21:01

CeesBMW schreef:Hoe heb je de hoesen erop gekregen ?

Eric ik denk dat jij de subframerubbers bedoeld, dat bedrijf zat in Maassluis maar bestaat niet meer.

Gewoon gedemonteerd zoal het hoort en gemonteerd. en klaar is jeffrey(Cees)

Afbeelding

De draagarm rubbers heb ik ook zelf gedaan. + het lager maar die heb ik laten doen.

Afbeelding

do 23 jun 2011, 00:06

Ik stond vandeweek met een steekas in de handen waar met geen mogelijkheid de sluitplaat los wilde. Is het dan een kwestie van open slijpen en een nieuwe plaatsen ? Ik bedoel dus de metalen plaat die aan de weerzijde van de steekas zitten.

do 23 jun 2011, 00:27

CeesBMW schreef:Ik stond vandeweek met een steekas in de handen waar met geen mogelijkheid de sluitplaat los wilde. Is het dan een kwestie van open slijpen en een nieuwe plaatsen ? Ik bedoel dus de metalen plaat die aan de weerzijde van de steekas zitten.

Heb het met hamer en schroevendraaier op getikt.
Ging redelijk makkelijk.

do 23 jun 2011, 08:49

jeffreypico schreef:

Ja die ook maar is dat :crybaby: nu moet ik het zelf maar doen :oops: op een brug of weet je misschien nog een ander adres cees :?:

do 23 jun 2011, 09:28

ericie schreef:
jeffreypico schreef:

Ja die ook maar is dat :crybaby: nu moet ik het zelf maar doen :oops: op een brug of weet je misschien nog een ander adres cees :?:

Die heb ik ook vervangen maar dat is niet makkelijk.
Die moet je eerst warm stoken en dan eruit persen en dat gaat niet mekelijk als het onder je auto zit.
Ik ben bezig met een totale revisie aan het onderstel dus ik heb alles eronderuit gehaalt.

Afbeelding

do 23 jun 2011, 11:00

Ik heb de achteras rubbers bij Offenga laten doen.
Kost euro 139,= je kan er opwachten.
Ik ga voor dat geld - inlcusief de rubbers - niet zelf lopen pielen en vloeken.

do 23 jun 2011, 13:30

Ik heb het vandaag bij de dealer laten doen, was iets van 300,- Kan ie er weer 20 jaar tegen :D

Kon ook wel naar Johan, maar dan kost het me een dag welke tijd ik goed kan gebruiken.

do 23 jun 2011, 17:44

Ik vondt de achterbrug rubbers moeilijkste,was een halve dag werk.
Maar bij mij ligt alles eronder uit kan er lekker makkelijk bij.

P.S. Gaat nog wel jullie een verslag geven op het forum met foto's.
Zodra ik er tijd voor heb.

Gr.jeffrey
Plaats een reactie