Beste mensen,
Een paar maand geleden mijn bmw als volgt terug gevonden op straat in Gent:

Vrachtwagen ertegen gereden + vluchtmisdrijf, nummerplaat is genoteerd geweest door getuige doch op heden zonder nieuws van de politie. Zelfs als de dader gevonden wordt krijg ik van de expertise maar een fractie van de kostprijs van de schade, gezien de leeftijd van de auto... (en wij maar de volle pot aan verzekeringen betalen...)
Ik kan jullie verzekeren dat ik deze hele rompslomp met politie, verzekering en expertisebureau + erbovenop dat je auto die naar de kl*ten gereden is door een onnozelaar niemand toewens.
Ik begin het kotsbeu te worden om met een toegetakelde auto rond te rijden dus zal ik maar beginnen kijken om te herstellen (als je moet wachten op de flikken heb je een baard van hier tot in cairo)
Ik zoek dus een voorbumper in nette staat (niet per se nieuwstaat maar chroom moet wel nog blinken)
Een linker voorscherm zou ook helpen (zelfde kleur uiteraard nog beter, kleur is polaris-metallic), ik ben bij een goede plaatwerker geweest die zegt dat hij het er nog uit zou krijgen, maar een ander scherm zou natuurlijk makkelijker zijn.
En o ja, de pinker natuurlijk ook.
Het is een type 1 van 1979.
Ik woon in Belgi