Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
wo 26 apr 2017, 18:05
Hallo,
Ben op zoek naar een leder interieur met deurpanelen etc voor een BMW E23 745i ( automaat uiteraard )
uit 1984, kleur leder interieur niet zo belangrijk, moet wel in goede staat zijn.
Zie reacties graag tegemoet
wo 26 apr 2017, 23:04
Orgineel buffelleder, word zeldzaam, prijs is ietswat aan de hoge kant maar redelijk reeel.
http://m.ebay.de/itm/322476963445?rmvSB ... noapp=true
wo 26 apr 2017, 23:39
Voor die prijs heb je je interieur ook opnieuw bekleed.
wo 26 apr 2017, 23:54
Denk dat er dan nog wel wat bij moet, en dan is daar ook kwaliteitsverschil in te vinden, ik heb er liever een paar centen meer voor over dan half werk te doen.
Er zullen ongetwijfeld bekleders zijn die zeggen dat het wel voor een prikkie kan maar verwacht dan geen topproduct.
Momenteel heb ik zelf nog 3 bekleders over die ik het eventueel toe vertrouw, ben er enkel voor mezelf nog niet uit welke kleur en welk materiaal ik wil, ook de stoelkeuze zit ik nog over te tobben, de sportstoelen of het standaard model te gebruiken...
do 27 apr 2017, 09:40
He beste is stof. Leer is optisch mooi maar in de zomer zonder airco os je rug drijfnat en je moet je auto niet in de zon zetten want dan brand je je aan de stoelen.
do 27 apr 2017, 09:51
Buffelleder is als bekleding veruit het fijnst. Door de ademende structuur is het in de zomer nooit klam, en in de winter snel prettig warm.
Nu is een e23 niet echt een gooi en smijt auto, maar meer een cruiser. De sportstoel van BMW zit erg fijn, maar voor een e23 zou ik eerder voor de comfortstoel kiezen.
Het setje op KA is wel erg stevig geprijsd, handbediend..
zo 07 mei 2017, 07:52
Vraag eens bij Ivo Christov, daar ligt een set buffelederen stoelen en achterbank.
Deurpanelen weet ik niet zeker.