Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
Plaats een reactie

Re: Heb er weer eentje bekeken:Hulp nodig!

di 10 mei 2011, 10:15

Die blauwe 732i is nog ooit van mij geweest, heb ik destijds bij Paul gekocht. Liep toen alleen nog niet op LPG. Wat er wel opvallend aan is dat de wielranden zijn aangepakt. Deze waren toen redelijk aan het verminderen. Verder vind ik het behoorlijk apart dat hij nog steeds op 182.000 kilometer staat. Daar stond hij vijf jaar terug namelijk ook al op! Teller kapot?!

@Mark: Ik heb misschien nog wel een 728 uit 1978 te koop. Heb deze nog niet zo lang geleden gekocht maar ben toch meer een Opel man. Is een nette auto met apk tot 03-2013 op LPG/ automaat.
mocht je hier interesse in hebben kun je me voor meer informatie het beste even e-mailen thomas _ bronstein @ hot mail .com (ook voor foto's, die krijg ik hier namelijk niet op)

di 10 mei 2011, 11:52

erg mooie aanbod
Alleen
Zit een mooie lange apk erop en gas alleen de automaat is wel 3 traps maar is ook om te bouwe naar 4 traps
en een sharknose :biggrin: blijft toch 1 van de mooiste snuit (vind ik dan he)

di 10 mei 2011, 12:12

Trotski schreef:Die blauwe 732i is nog ooit van mij geweest, heb ik destijds bij Paul gekocht. Liep toen alleen nog niet op LPG. Wat er wel opvallend aan is dat de wielranden zijn aangepakt. Deze waren toen redelijk aan het verminderen. Verder vind ik het behoorlijk apart dat hij nog steeds op 182.000 kilometer staat. Daar stond hij vijf jaar terug namelijk ook al op! Teller kapot?!

@Mark: Ik heb misschien nog wel een 728 uit 1978 te koop. Heb deze nog niet zo lang geleden gekocht maar ben toch meer een Opel man. Is een nette auto met apk tot 03-2013 op LPG/ automaat.
mocht je hier interesse in hebben kun je me voor meer informatie het beste even e-mailen thomas _ bronstein @ hot mail .com (ook voor foto's, die krijg ik hier namelijk niet op)

Mooi dat ik hem heb laten staan dan ;) Ik heb je even gemaild.

wo 25 mei 2011, 09:53

Er komt er vanzelf een voorbij die naar je smaak is, ik zou zelf niet te veel afgaan op boekjes en kilometerstanden.
De auto moet gewoon helemaal naar je smaak zijn. Je moet er van uitgaan dat er in de loop der jaren aardig wat aan versleuteld is en dan rest rest alleen maar de vraag voldoet de auto aan jouw eisen.

Belangrijke tip: Auto=Emotie dus probeer dat laatste niet te veel laten leiden waardoor je dingen weer over het hoofd ziet.
Plaats een reactie