Ik ben gisteren naar die jongen geweest die ook op de meeting was voor het afvullen van de airco vervanging van r12
hij heeft het top gedaan veel uitgelegt enz ik heb de auto gekocht toen deed hij het al niet dus wist niet de staat van de airco
na onderzoek was het systeem dicht en goed toen ik de klima aan wilde zetten sprong hij niet aan (pomp is wel los)
de plus draad van de pomp gaat over op zwart daar zi een bruggetje tussen daar zit ook een zwart stekkertje en weet niet of hij aangesloten moet zitten
lijkt me wel maar die heeft hij door verbonden met de plus van de accu hij deed het gelijk en was yskoud binnenin 2,6 graden uit de roosters
hij heeft eerst het relai een paar keer laten klikken zo ver ik weet is hij goed weet het niet zeker ,na dat hij de plus draad van de accu heeft verwijdert bleef hij aan
dus dacht nou top hij doet het na tig jaar maar op de snel weg deed hij het niet meer ik denk iets electrisch maar weet niet waar tezoeken
wie kan me vertellen of het zwarte stekker moet worden aan gesloten hoop dat iemand me kan helpen het moet volgens mij iets kleins zijn
gr marc735i