Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
di 18 okt 2011, 13:08
Hallo E23 fans,
ik ben voor mijn 728i uit 1983 (met ABS) op zoek naar een veerpoot linksvoor. De lasverbinding van de schotel op de poot is door roest weggevreten met als gevolg dat de onderkant van de schotel nu door de veer tegen de band wordt gedrukt.
Ik heb een en ander opgemeten en aan de rechter voorkant zit de schotel nog mooi zo'n 20 mm boven de band, links dus niet meer.
Als iemand een complete of niet complete veerpoot (zonder veer of zonder schokbreker) heeft liggen, dan hou ik me graag aanbevolen.
Alvast bedankt voor alle reacties.
Groeten,
Rob
di 18 okt 2011, 17:49
Hoi,
Die hebben we wel in voorraad in oldebroek.
Pb maar voor de details.
di 18 okt 2011, 18:44
Hey Rob,
Die heb ik ook wel liggen voor je. Eind van de week in Budel (bij Weert), is wellicht dichterbij....
PB maar even voor verdere vragen!
Groet, Kenny
di 18 okt 2011, 20:04
Hoi Kenny,
ik heb je een PB gestuurd.
Aan Baur323: Budel is inderdaad dichterbij dan Oldebroek. Bedankt voor je reactie.
Groetjes,
Rob
di 18 okt 2011, 21:22
you're welcome!
di 18 okt 2011, 21:54
Hoi Baur323,
het blijkt dat de veerpoot die Kenny had een zg. korte versie is zonder ABS. Blijkbaar zijn er twee versies gemaakt voor de E23 (wist ik niet). Volgens Kenny zit er een verschil van 1,5 cm in de afstand van as tot onderste veerschotel tussen de lange en korte versie.
Heb jij enig idee of jij een lange versie veerpoot hebt of een korte? Is het een ABS uitvoering?
Groetjes,
Rob
wo 19 okt 2011, 07:43
Hoi,
We hebben beide versies staan.
Pb me maar voor de details.
za 22 okt 2011, 22:18
Hallo,
ik heb vandaag niet 1 maar 2 goede, complete veerpoten gekocht. Er mag een slotje op dit onderwerp.
Groetjes,
Rob