gezocht 17 inch alpina breedset voor mijn 745i bj 1982 geen immitatie,maar originele,deksel niet echt nodig of een set 16 inch ook welkom natuurlijk grt frank
Laatst bijgewerkt door frank op vr 19 nov 2010, 19:18, in totaal 1 keer bewerkt.
Dat begrijp ik nou niet he.. Staat er een telefoonnummer en dan ga je tegen elkaar lopen opbieden Gewoon de telefoonpakken en vragen voor welk bedrag ze weg mogen lijkt me het snelst en het slimst om te doen
als je goed nadenkt is dat wel de manier,een forum is mooi voor veel info. een verkoper en koper heeft er ook erg veel aan. je maakt over dit soort onderwerpen alleen de verkoper maar wakker. lijkt mij. grt frank
Michiel schreef:Dat begrijp ik nou niet he.. Staat er een telefoonnummer en dan ga je tegen elkaar lopen opbieden Gewoon de telefoonpakken en vragen voor welk bedrag ze weg mogen lijkt me het snelst en het slimst om te doen
Zo enorm +1. Wil je ze nou of wil je ze niet??? Bellen en ophalen.
nog niemand gebeld en de velgen opgehaald,de koper sms gestuurd antwoord er is al 875 euro geboden wat heb je er voor over. wil dus nog meer hebben grt frank
Eerlijk gezegd: ze zijn het waard. Op ebay.de worden ze zelden aangeboden en gaan dan ook voor een kleine 1000,- weg. Ik zou - als ik ze zou willen, maar ben al voorzien - gewoon bellen en 900,- bieden en langsgaan.
frank schreef:nog niemand gebeld en de velgen opgehaald,de koper sms gestuurd antwoord er is al 875 euro geboden wat heb je er voor over. wil dus nog meer hebben grt frank
jep...............wil veeeeeeeellllllllllllllll meer
ik haak even af,vindt 900 euro teveel van het goede. heb heel veel bmw's gehad en altijd de alpina's voor deze gevonden en dat gaat wel een keer lukken grt frank