Mijn budget is even aan de voorzichtige kant.
Ik heb iets van 2500 euro nog over na alle verbouwingen voor een nieuwe auto.
Dan is er nog iets buffer over voor leuke nieuwe (noodzakelijke) uitgaven in huis. (magnetron, koelkast, stofzuiger en wasmachine zijn in het afgelopen jaar al vervangen, maar er staat nog genoeg in huis dat a l 10 jaar aan het werk is)
Ik weet dus een E28 voor iets van 1500 te staan, waaraan een hoop is gereviseerd, maar (bijna) geen roest zou hebben.
Dan zou ik een 1000 euro over hebben voor een lpg installatie (vandaar zelfinbouw als optie) en dan zou ik een auto hebben die ca. 1 op 10 rijdt op LPG.
Dat betekent dat ik in ieder geval de LPG installatie er in een jaar uit zou hebben.

Een redelijk mooie 7 serie kost al snel 2500 en dan zit de LPG er nog niet in en is het verbruik hoger.
Paul heeft nog steeds de groene staan, maar die moet nog worden ingevoerd en APK, en heeft zo'n tijd stilgestaan dat ik ook niet weet hoeveel tijd en geld dat gaat kosten.
Zou een goede koop kunnen zijn, maar ik weet het niet.
E28 zie ik het voordeel nog van, dat de laatste 2 jaar niet meer belastingvrij worden, dus dat die jongere auto's donor auto's kunnen worden.
enne.. ik mocht ook met mijn corsa 1.6 destijds op de snelweg met lpg.

Daar hebben de monteurs ook van geleerd dat je de verwarming van de verdamper niet op de koelslang van de airco moet aansluiten.
(Pas na de derde keer terug kwamen ze erachter)