ik ben op zoek naar een e23 stuur(origineel voor mn 745i) geen plastick maar met leer...heb ooit michiel er 1 gegeven,en zo zie je maar...heb je t zelf weer nodig moet wel in bijna perfecte staat staan......
Het is me een eer je te mogen ontvangen waarde Helmonder! Ik zal een prachtig stuur voor je uitzoeken. Helaas geen witte knippers, wel straks iets anders wits
Weinig op dit moment! We hebben het elke zaterdag onwijs druk en er is veel verkocht... ..maar er komt heel snel weer wat smakelijks binnen! Wees welkom iig.
baur323 schreef:Het is me een eer je te mogen ontvangen waarde Helmonder! Ik zal een prachtig stuur voor je uitzoeken. Helaas geen witte knippers, wel straks iets anders wits
Vertel vertel , toevallig de highline op E-bay gekocht
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
het is altijd zo vervelend als er geen telefoonnumer bij staat, als er een achternaam bij staat wil opzoeken in de telefoongids nog wel eens helpen, maar anders wordt het lastig. ik snap ook niet waarom iemand zijn telefoonnummer er niet bij zet, 70 procent van de dingen die ik heb verkocht was via telefoon. Er zijn heel veel mensen die regaeren niet weer teru gop een bod of mail.