Peter,
Bedankt voor je aanbod maar ik heb een bepaalt bedrag wat ik uit wil geven en aangezien ik in de autoschade zit kost het opknappen me niet zo veel. Mocht je een mooi prijsje er aan hangen dan kan ik mijn spaarpot is op zijn kop houden
Graad,
Ik ben wezen kijken bij deze auto en heel veel dingen waren er niet gemeld bij ons contact. Ik zou mogen proef rijden en de auto op de brug zetten, maar toen ik daar was kon er een auto niet van de brug omdat de handrem vast zat van een auto die op de brug stond en ik mocht niet proefrijden omdat de auto op handelsvoorraad stond. Voor de auto te bekijken moest ik toch een uur en een kwartier rijden, dus dat vond ik wel teleurstellend . Ik wilde mijn beslissing om hem zaterdag op te halen af laten hangen of de hemelbekleding van het dakje verkrijgbaar was. Hij wilde niet wachten daar op tot ik vrijdag wat wist of ik aan de bekleding kon komen. Hij had niet vermeld dat de bekleding miste en hij zei dat hij de bekleding zo kon leveren toen ik daar was en dat die 40 euro kosten. Ik had gezegd als je hem er bij hebt betaal ik het hemeltje en haal ik hem op, maar uit eindelijk kwam er niks. Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in om weer zo'n stuk te rijden en dat hij dan weer niet op de brug kan of weer niet te mogen proefrijden.
Bedankt allemaal voor het aanleveren van de aangeboden auto's! Echt top!