Klopt,er is een voor M bumper van een e39 gestolen,het slachtoffer was in de tuin aan t werk toen er een slechtlopende e39 V8 stopte en zijn e39 bekeek,zal wel een liefhebber zijn geweest,dacht t slachtoffer..
De dag erop smorgens was zijn bumper gestolen/gedemonteerd..wel niks kapot,en zijn kentekenplaat netjes achter de ruitenwissers geplaatst..
Hier t verhaal
Afgelopen nacht is in onze oprit, de voorbumper met mistlampen en parkeersensoren, van mijn volledig M-uitgevoerde E39, keurig netjes gedemonteerd en meegenomen.
De dieven hebben de kentekenplaat netjes op de voorruit achter gelaten, en verder niks meegenomen. Ook geen verdere schade aangericht.
Ze zijn snel, efficient en stil te werk gegaan, wij slapen altijd met de ramen open en ik heb wat men noemt herdersoren. Ik heb ze gehoord, maar ben ervan uit gegaan dat t de buurman was, die wel vaker op gekke uren actief is.
De dief is waarschijnlijk de eigenaar van de zwarte E39 V8 sedan, die afgelopen zaterdag meermaals voorbij is gereden, gestopt, mijn auto heeft bekeken, zijn auto heeft laten afslaan, en daarna slingerend weg is gereden.
Wij waren zaterdag in de voortuin aan t werken, en ik zocht er toen niks achter, dacht gewoon dat een BMW-liefhebber even had afgeremd om mijn bolide te bekijken.
Mocht iemand van jullie een zwarte E39 met zilvergrijze M-voorbumper tegenkomen, PB mij dan aub het kenteken, en waar u dat geval bent tegengekomen.
Daarmee weet ik genoeg.
Bij voorbaat dank.
Citaat:
Die persoon ja. Die advertenties had ik al gezien, en de set bumpers die ie verkoopt is imitatie, stond al voordat de mijne gestolen werd te koop.
De mijne zal inmiddels wel overgespoten zijn en al op een andere auto zitten.
De zwarte V8 uit de advertentie is vrijwel zeker de auto die hier zaterdag langs reed, alleen zaten er toen Alpina velgen onder. Ding liep niet lekker, rare bijgeluiden, en sloeg ook nog af voordat ie wegreed. Wel duidelijk hoorbaar n V8. Op S's gezichtenboek staat n foto van die auto met dat kenteken met die Alpina v
elgen.
Ik heb de aangifte bij de politie al aangevuld met Mn vermoedens, en de diverse aanwijzingen, maar kweet zeker dat ze er niks mee doen.
Weest allen gewaarschuwd, doe geen zaken met dat figuur.
https://www.marktplaats.nl/a/auto-onder ... =lr&pos=18
Maar ja,hij doet t al jaren,en niemand doet er wat aan
Hij heeft ook veel van e30fansiteforum opgelicht,en t mooie is,hij stond met onderdelen tegenover e30 fansiteforum in Venlo,op BMW meet,en niemand brak zijn armen,benen,of sloeg zijn tanden uit z'n mond,dan moet je ook niet klagen als je word opgelucht,en zelf geen stappen onderneemt!!!
Nu is t geval dat ik een jaar geleden ben benadert,door iemand uit t noorden,(had roberto savelkoul gegoogled en kwam op e23 forum)
Hij had schade aan zijn e39,motorkap,scherm,voordrong..via marktplaats in contact met roberto uit Limburg.
Aardig bedragje betaald,maar nooit iets geleverd,volgens hem was t al weken geleden afgeleverd.
En de goede man heeft t zelfde lontje als mij,,,GEEN dus..maar wist niets van hem..alleen 06 en Facebook account..
Maar ik heb m netjes t woonadres gegeven,en toen meneer roberto dat wist,heeft hij persoonlijk t geld smaandags gebracht naar de woonplaats van t slachtoffer..zo kan t dus ook..
En er zijn ook goede berichten te lezen ...maar doorgaans word er niets geleverd,of rommel,of t verkeerde.
Dus ik zeg...doe je zaken,ga t persoonlijk ophalen!!!