Het is nu za 04 mei 2024, 18:43


Dynamo

Plaats hier een bericht als je artikelen zoekt
  • Auteur
  • Bericht
Offline

dengol93

Pro

  • Berichten: 162
  • Geregistreerd: di 20 okt 2015, 19:26
  • Woonplaats: Soest

Dynamo

Berichtdi 19 feb 2019, 18:56

Ben opzoek naar een dynamo, mijn huidige werkt niet goed en je hoort de lagers ratelen.

Heb nu 65A, maar heb gemerkt dat me accu niet goed geladen wordt, heb veel elektrische onderdelen(audio en compressoren) daarom ben ik opzoek naar een 90A.
Mocht iemand eentje liggen voor een goede prijs dan hoor ik het graag.
Offline

Marthijn

Professional

  • Berichten: 1741
  • Geregistreerd: za 30 jan 2016, 15:11
  • Woonplaats: Wildervank

Re: Dynamo

Berichtdi 19 feb 2019, 21:58

Hier een 80A voor iets meer dan 100€

https://m.autodoc.nl/rotovis-automotive ... gKxM_D_BwE

Of deze 95A voor dik 200€

https://www.mijnautoonderdelen.nl/auto- ... gJbFfD_BwE

Denk dat Cees nog wel een goede gebruikte voor je heeft liggen, dat zal de goedkoopste optie zijn, maar ik zal er een nieuwe opzetten, ben je direct klaar voor minimaal 5 jaar.
Image

BMW E23 728iA Jet Black
BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Offline

riemer

Professional

  • Berichten: 1518
  • Geregistreerd: vr 15 jan 2010, 21:14
  • Woonplaats: Lelystad

Re: Dynamo

Berichtwo 20 feb 2019, 18:10

Praat me niet van Autodoc, autoonderdelen24, pkwteile.... (allemaal hetzelfde bedrijf) zou er nooit wat bestellen. Verkeerd geleverd door hun toedoen, jammer dan geld kwijt.
[O o [][] o O] BMW E23 745i 1984
Offline

marc735i

Die hard

  • Berichten: 347
  • Geregistreerd: wo 16 sep 2009, 18:17
  • Woonplaats: amsterdam

Re: Dynamo

Berichtwo 20 feb 2019, 22:47

Helemaal goed riemer dat klote internet en inderdaad 9 van de 10 keer gaat het fout ik werk zelf in automaterialen winkel en als het fout is komen die stumpers bij mijn in de winkel het goede halen en lach ze dan nog uit ook lekker he via internet als het niet goed is ben je de lul bij mij kan je ruilen hahahaha
Offline

Marthijn

Professional

  • Berichten: 1741
  • Geregistreerd: za 30 jan 2016, 15:11
  • Woonplaats: Wildervank

Re: Dynamo

Berichtdo 21 feb 2019, 05:06

Tja, via internet bestellen is niet altijd de beste optie, mee eens.
Zelf heb ik nog niet veel verkeerde of niet aangekomen leveringen gehad, dus het kan wel goed gaan.!
De winkels hebben zelf ook schuld aan het bestel gedrag op internet door de consumenten, hoe vaak gebeurt het wel niet dat je wat wilt kopen en je het antwoord krijgt, sorry meneer is uitverkocht, ik kan het voor u bestellen maar dat duurt een paar dagen......of wat veel winkels ook als antwoord geven, kijk maar op de webshop, daar kunt u het bestellen.
Image

BMW E23 728iA Jet Black
BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Offline

CeesBMW

Site Admin

  • Berichten: 4163
  • Geregistreerd: di 17 feb 2009, 23:00
  • Woonplaats: Almere

Re: Dynamo

Berichtdo 21 feb 2019, 12:14

Dennis, ik heb uiteraard goede gebruikte voor je liggen :D
Freude am Fahren
Offline

marc735i

Die hard

  • Berichten: 347
  • Geregistreerd: wo 16 sep 2009, 18:17
  • Woonplaats: amsterdam

Re: Dynamo

Berichtdo 21 feb 2019, 22:34

Nou martijn dan weet ik niet bij welke winkels jij naar toe gaat zal wel bij die turken star zijn maar ik heb een hoop op voorraad en als ik het niet heb dan heb ik het in de middag in huis dus dat is onzin ps dat autodoc en partsonline is een bedrijf hoofkantoor zit in polen bij de Russische grens en het is een witwas praktijk van de maffia ze kopen het in en verkopen het onder de inkoop en zo zit dat mvg marc
Offline

dengol93

Pro

  • Berichten: 162
  • Geregistreerd: di 20 okt 2015, 19:26
  • Woonplaats: Soest

Re: Dynamo

Berichtvr 22 feb 2019, 14:29

geen idee....maar ik bestel regelmatig bij autdoc, en nooit problemen gehad. Altijd om oem nummer gezocht...nog nooit een verkeerde artikel gekregen. Ook met hun 200 dagen gratis retouren ging het zonder problemen.

Bedankt, Cees heeft mij weer goed kunnen helpen 8-)
Offline

Marthijn

Professional

  • Berichten: 1741
  • Geregistreerd: za 30 jan 2016, 15:11
  • Woonplaats: Wildervank

Re: Dynamo

Berichtvr 22 feb 2019, 17:40

marc735i schreef:Nou martijn dan weet ik niet bij welke winkels jij naar toe gaat zal wel bij die turken star zijn maar ik heb een hoop op voorraad en als ik het niet heb dan heb ik het in de middag in huis dus dat is onzin ps dat autodoc en partsonline is een bedrijf hoofkantoor zit in polen bij de Russische grens en het is een witwas praktijk van de maffia ze kopen het in en verkopen het onder de inkoop en zo zit dat mvg marc


Ik weet niet waar je deze wijsheid vandaan haalt maar daar zit een hoop fantasie bij geloof ik....
Heb zelf nog nooit problemen gehad bij online bestellen, en heb toch echt al flink wat online shops gehad.!
Image

BMW E23 728iA Jet Black
BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Offline

riemer

Professional

  • Berichten: 1518
  • Geregistreerd: vr 15 jan 2010, 21:14
  • Woonplaats: Lelystad

Re: Dynamo

Berichtvr 22 feb 2019, 18:02

Let maar op als je wel iets verkeerd geleverd krijgt, terwijl je het goed hebt uitgezocht. Ze houden zich niet aan de Nederlandse wet en webshop regelgeving. Ik ben er echt zo pissed off over geweest, dat ik me nu nog opwind over Autodoc. Wat een drama!! Bij mij word het op een gegeven moment een principe kwestie.
Je moet door hun toedoen verkeerd geleverde onderdelen toch gewoon terug kunnen sturen en je geld of de onderdelen die je echt had gewild kunnen krijgen?

Iemand trouwens nog een doosje krukaslagers? Dus niet voor een 735/745, maar voor een 728....
Image



Maar niet echt meer on topic, maar ik moest het even kwijt. :P
[O o [][] o O] BMW E23 745i 1984
Offline

Paul

Professional

  • Berichten: 1166
  • Geregistreerd: wo 25 feb 2009, 21:53
  • Woonplaats: Gemert

Re: Dynamo

Berichtvr 22 feb 2019, 19:58

Ik heb nog nooit problemen gehad met autodoc of wie dan ook.
dat doosje lagersschalen , volgens bmw info parts geeft ie aan voor alle 7 series tot en met 745.
bij bmw zelf heb ik al verschillende keren het verkeerde geleverd gekregen.
Offline

Marthijn

Professional

  • Berichten: 1741
  • Geregistreerd: za 30 jan 2016, 15:11
  • Woonplaats: Wildervank

Re: Dynamo

Berichtvr 22 feb 2019, 20:14

Het begint hier idd een beetje off-topic te worden....maar denk dat het ook een stukje geluk/of wijsheid wat je moet hebben.
In een real life shop gaan er ook een hoop dingen verkeerd, en denk dat je het aardig tegen elkaar weg kan strepen.
Hoe vaak gebeurt het niet dat je wat geleverd krijgt wat al jaren op de plank ligt....laatst nog, vraag aan mijn vrouw om een lakstift mee te nemen bij Brezan, 13,95€ betaald, komt ze thuis blijkt de stiftdop vast te zitten, het omhulsel met beschrijving en kleur code etc helemaal verkleurd.....dus ik terug naar de Brezan en de stift op de toonbank gelegd, met de opmerking, deze is over datum....de beste man kijkt mij aan en zegd, ja dat zie ik ook....
Dus ik deel hem mede dat mijn vrouw de stift 2 uur geleden bij hun gekocht had, dat kan niet zegd hij.....dus ik leg het bonnetje voor hem neer......ow ja sorry, dat heeft een stagair aan haar verkocht, het was oude vooraad...uiteindelijk het geld terug en ik heb ze mee gedeeld dat de service te wensen overlaad.....

Dit zul je dus nooit bij een webshop meemaken, ze zien niet wie het koopt...dus iedereen word gelijk behandeld.!
Bij een real life shop kijkt men naar de persoon en speeld daar op in....!!!!
Doe je onnozel of ben je vrouw/bejaard/buitenlander/o.i.d dan word er misbruik van je gemaakt...!!!
Image

BMW E23 728iA Jet Black
BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Offline

marc735i

Die hard

  • Berichten: 347
  • Geregistreerd: wo 16 sep 2009, 18:17
  • Woonplaats: amsterdam

Re: Dynamo

Berichtma 25 feb 2019, 21:37

Ach ja de brezan die zijn zo wie zo duurder dan wij technoparts en ik krijg de mensen in de winkel die dis via internet de verkeerde dingen binnen krijgen en komen bij ons het goede halen ik spreek uit ervaring dus als je geroepen voelt om op internet te bestellen ga lekker je gang toch je komt van zelf een keer aan de beurt
Offline

marc735i

Die hard

  • Berichten: 347
  • Geregistreerd: wo 16 sep 2009, 18:17
  • Woonplaats: amsterdam

Re: Dynamo

Berichtma 25 feb 2019, 21:38

Oja een lakstift met kleur code kost bij ons 6,95 :)
Offline

dengol93

Pro

  • Berichten: 162
  • Geregistreerd: di 20 okt 2015, 19:26
  • Woonplaats: Soest

Re: Dynamo

Berichtdo 28 feb 2019, 07:29

Graag topic sluiten, want er is nu een offtopic geworden ;)

Keer terug naar Gevraagd

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron