Zoals de titel al zegt, ik zoek een leren interieur voor in mijn E23.
Mijn voorkeur gaat wel uit naar een "heel" interieur. Een beetje beschadigd maakt me niet heel veel uit maar ik heb geen zin om na de aankoop eerst langs een reperateur te gaan.
Ik zou wel eens willen weten of de achterbank van een e32 of e38 past, de voorstoelen is waarschijnlijk geen probleem. Bij mijn MK2 paste de achterbank van een XJ ook niet. Ik heb toen het leer van de bank afgehaalt en het pas gemaakt op de MK2 bank. Dat zou misschien ook kunnen bij de e23. Interieurs van e32 en e38 zijn er namelijk genoeg
E32 achterbank is te breed, en de gordeluitsparing zit aan de zijkant naast de deuropening. Dan moet je ook de beugels voor de oprolautomaten in de hoedenplank lassen en misschien een e34 bank proberen. De stof overzetten is vanwege de gordeluitsparingen waarschijnlijk niet te doen.
krijg er begin volgende week weer 1 setje buffelleder binnen maar zonder deur kaarten maar wel netjes en electrisch en stoelverwarming mischien wat voor je, en ook 2 zeer nette zwarte sportstoelen voor een e28 mischien ook wel wat voor je.
debaas schreef:krijg er begin volgende week weer 1 setje buffelleder binnen maar zonder deur kaarten maar wel netjes en electrisch en stoelverwarming mischien wat voor je, en ook 2 zeer nette zwarte sportstoelen voor een e28 mischien ook wel wat voor je.
is dat niet type 1.................met die deur kaarten
nee hoor denk ook niet dat je deze kent want haal het bij iemand in duitsland die het nergens te koop had aangeboden, ik vind elke keer weer van die leuke adresjes met veel leuke spullen.