Tnx voor alle tips.
Ik heb die man uit Drachten gebeld en die had idd de 6 nog staan er zat ook hetzelfde motorblok in als degene die ik heb.
Misschien maar eens kijken daar dan.
Dat is alleen een 633....kan dat wel icm met een 3,5 onderblok, of krijg je dan hetzelfde effect als een 2,5 kop op een 2,7 onderblok?
Denk wel mannen dat ik best wel een leek ben hoor op dit gebied...ik heb bijvoorbeeld de kop op de verkeerde tijd eraf gehaald
Komt u dus erbij dat ik alles van de voorkant af moet halen en dan aan de slag moet, was makkelijker geweest als ik plug and play kon doen maar nu met die kop gescheurd is heb ik dubbel zoveel pech
Het is voor mij een grote uitdaging die ik ben aangegaan en erg veel zin in had / heb, ben een beetje technisch en hou van "greasy fingers"
Ik kreeg vanmiddag dat blok terug en het was 1 grote chaos met kleppen / tuimelaars / veren en stangen hahaha.....krabte ff achter mijn oren en dacht weer aan de vele vragen die ik hier weer kon gaan posten
Lees ik hier weer koppen en 'nuthbolt', nokkenassen vervangen.......krijg er nog eens verstand van haha
Als er opties zijn om hier iets aan te schaffen, hou ik mij natuurlijk aanbevolen
Op MP iets zoeken is ook altijd maar afwachten
ben wel erg blij met alle meedenkende bmw rijders hier , echt top!