beste forumleden ik ben op zoek naar het adres in rotterdam en omgeving om mijn achterasrubbers te laten vernieuwen heb het ooit gehad maar kan het nu nergens meer vinden.Stond volgens mij ergens op marktplaats. bvd
Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen
Ik stond vandeweek met een steekas in de handen waar met geen mogelijkheid de sluitplaat los wilde. Is het dan een kwestie van open slijpen en een nieuwe plaatsen ? Ik bedoel dus de metalen plaat die aan de weerzijde van de steekas zitten.
CeesBMW schreef:Ik stond vandeweek met een steekas in de handen waar met geen mogelijkheid de sluitplaat los wilde. Is het dan een kwestie van open slijpen en een nieuwe plaatsen ? Ik bedoel dus de metalen plaat die aan de weerzijde van de steekas zitten.
Heb het met hamer en schroevendraaier op getikt. Ging redelijk makkelijk.
CeesBMW schreef:Hoe heb je de hoesen erop gekregen ?
Eric ik denk dat jij de subframerubbers bedoeld, dat bedrijf zat in Maassluis maar bestaat niet meer.
Ja die ook maar is dat nu moet ik het zelf maar doen op een brug of weet je misschien nog een ander adres cees
Die heb ik ook vervangen maar dat is niet makkelijk. Die moet je eerst warm stoken en dan eruit persen en dat gaat niet mekelijk als het onder je auto zit. Ik ben bezig met een totale revisie aan het onderstel dus ik heb alles eronderuit gehaalt.
Ik heb de achteras rubbers bij Offenga laten doen. Kost euro 139,= je kan er opwachten. Ik ga voor dat geld - inlcusief de rubbers - niet zelf lopen pielen en vloeken.