Yoshi schreef:Herman, bij wie en wat voor auto was je kijken in Hoorn dan?

was bij buddha (Joost)
Auto was betaalbaar, was een type I 4 versnellingsbak met wat schade aan het rechterspatbord en een paar roestplekken.
Reed wel lekker vlot, maar gaf me niet het juiste gevoel.
Waarschijnlijk omdat ik al een tijd niet met een handbak had gereden, maar ik geloof dat er later ook iets aan de koppeling was vervangen.
Waarschijnlijk was ik er ook nog niet helemaal aan toe.
de 735i die ik nu heb voelt in ieder geval een stuk relaxter.
En Haagje, je hebt waarschijnlijk wel gelijk.
Als het aan de vrouw ligt, zou ik een veel nieuwere auto moeten nemen.
Maar die vind ik nu nog niet zo leuk.
We hebben nog een volvo. Als die weg gaat, dan mag ze een nieuwere auto voor haar uitzoeken.
Voor de APK afgelopen week was ie afgekeurd op de kentekenlichten (draadbreuk?), maar die heb ik vandaag gerepareerd.
Ik hou wel van wat puzzelen en dat gaat prima met de BMW.
Als het aan vrouwlief ligt dan had ik mijn E12 naar de sloop gebracht en een 3 jaar jonge auto gekocht voor de betrouwbaarheid.
Maar waar zit de lol daaraan?
Als mijn BMW het niet doet, ga ik wel met de trein naar het werk.
Nu ben ik even bezig om hem zo betrouwbaar mogelijk te maken.
Ik ken de geschiedenis niet, dus ik kijk alles met wat wantrouwen na.
(remschijven moeten bijvoorbeeld ook binnen uiterlijk 2 jaar worden vervangen volgens mij)
Feit blijft, dat het wel een lekkere auto is.
Ik doe veel om mijn vrouw een plezier te doen. Juist daarom ga ik niet zomaar lange einden rijden en besteed ik liever de tijd aan haar en mijn zoontje.
De auto is leuk, maar blijft na hen op de derde plaats staan.
En zolang vrouwlief aangeeft er een probleem mee te hebben dat ik regelmatig in het weekend ver weg ga, is de vrede in huis me belangrijker dan een koopje in Friesland.
Neemt niet weg, dat ik regelmatig toch mijn best doe om eens weg te komen.
Volgende sharknosemeeting ben ik er ook gewoon weer bij.