hey graad, ff vraagje , kan je een lichte kleur bank ook zwart kleuren? en houd die kleur er goed op bij gebruik ???? heb daar geen ervaring mee met leerkleur
Ja dat gaat goed hoor! We hebben een zwart interieur van een pontiac grandprix uit 1973 3 jaar geleden creme gemaakt! Word dagelijks mee gereden en ziet er nog super uit! Ben bezig met hennie zn interieur...zwart-wit was t...en nu word t zwart-groen...alleen da groene kleur is F+CK!!!dus heb t eerst zwart gemaakt nu...en dan groen! Da gaat beter hoor! Deze week hoop ik klaar te zijn!( 2 kleuren is ook veel nouwkeurig werk!)
ja ben dat topic aan het volgen van hennie's interieur , ben echt benieuwd naar het resultaat , kan een mooie achterbank scoren , is wel een beige zonder schade , kan ik deze dus perfect zwart kleuren , thans voor het advies
Morgen lever ik de achterbank en de bestuurders stoel af bij Henny,die zijn klaar. Als je maar goed ontvet enzo,en in t begin beetje uitkijken,verf moet ook de tijd krijgen om te gaan hechten/ uitharde op t leer
Colourlock heb ik geen ervaring mee! Ik ga altijd naar de lederdoktor bij ons in helmond..iets afgeveven in de kleur,en ze maken t perfect na! Maar hoor goede resultaten van colorlock!
Ja...dat we'll...paar uurtjes per x...maar tussentijds ziek geweest...en minute kids gehad...en verf opkleur laten maken...dus al bij al valt t nog mee!alleen van licht naar donker doe ik voortaan eerst alles zwart maken..heb je de goede ondergrond...daarna kleur erop! En dit is skyleer...dus moeilijker dan leer!laagje voor laagje moet t!niet te dik maar dunnetjes!maar is lekker soepel zo...ook de verf! Ha ha