Pagina 1 van 1

koelwaterslang

BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2014, 10:44
door fred728
Betreft: 728I 03-01-1985
Gezocht koelwaterslang van thermostaathuis naar radiateur:
Nr 11531265271
Of kan je een dergelijke slang ook met iets weer dichtmaken ?


Afbeelding

Re: koelwaterslang

BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2014, 11:12
door riemer
Gewoon een nieuwe halen. 2e hands kan ook, maar let wel goed op dat ie niet uitgedroogd is.

Re: koelwaterslang

BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2014, 13:17
door CeesBMW
Fred, ik heb er genoeg liggen, maar ik zou als ik jouw was ook voor nieuw gaan.

Re: koelwaterslang

BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2014, 18:22
door fred728
Nieuwe bmw slang bij garage opgehaald (32 euro) en gemonteerd , geen lekkage meer , lampje 'koelwaterpeil te laag brandt niet meer.
Zo te zien ook geen kv verlies meer .
Kun je geen berichten zelf meer weghalen , blijven deze altijd hier staan ?

Re: koelwaterslang

BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2014, 19:34
door RobertF

Re: koelwaterslang

BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2014, 20:13
door CeesBMW
fred728 schreef:Nieuwe bmw slang bij garage opgehaald (32 euro) en gemonteerd , geen lekkage meer , lampje 'koelwaterpeil te laag brandt niet meer.
Zo te zien ook geen kv verlies meer .
Kun je geen berichten zelf meer weghalen , blijven deze altijd hier staan ?


Ja

Re: koelwaterslang

BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2014, 20:19
door fred728
Goede tip Robert en mooi dat plaatje erbij staat, kon zelf de ontluchting niet zo gauw vinden.
Dus morgen ook nog even gaan ontluchten .

De wijzer van de temperatuurmeter blijft nu zelfs iets voor het midden staan, ook lampje ''te weinig koelvloeistof'' blijft nu uit.

Ben natuurlijk de Volvo 740's gewent , de BMW is toch heel stuk anders , flink veel meer onder de motorkap, bij de 740's kon je overal wat makkelijker bij onder de motorkap en de motorkap bij de Volvo 's 740 gingen ook wat makkelijker en verder open en richting voorraam.

Re: koelwaterslang

BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2014, 20:36
door RobertF
Je moet de motor wel warm draaien, dus thermostaat open en dan iets schuin zetten , van voren iets om hoog en verwarming vol open.