Ik heb gisteren de hand weten te leggen op een 735i. Een Duitse auto met de nodig roest.
Ik heb enkele onderdelen zelf nodig, maar de rest gaat in onderdelen. Voorlopig ff alleen hier want er kunnen nu nog geen grote stukken afgehaald worden aangezien hij nog buiten staat. Maar zoek je iets laat maar weten.
Tis wel niet in de buurt van lichtstad maar deze omgeving is ook zeer fraai.! Ook de prijs voor dit optrekje met grote loods voor al je auto's zal je wellicht interesseren
Limburg heeft ook leuke optrekjes met grote garages ect voor normale prijzen.. Maat van me heeft pas een huis gekocht,waar ik oog op had.. Garage..6 mtr breedt,en 20mtr lang Dan nog een plaats van 6 meter breedt en 43mtr lang... Verkocht voor 235.000€
Dan betaal je de garage waarschijnlijk en heb je een bouwval van een huis erbij. Grote garage is ook een wens van mij maar de staat en grote van het huis is doorslaggevend.
BMW E23 728iA Jet Black BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Nou,ik heb alleen daar hoeven texen,zag er allemaal picobello uit. Huizen in Helmond zijn ook niet echt duur.. Alleen met een garage of grote plaats valt tegen,om die te vinden
Omdat mijn dochter in Boxtel woont wilde ik wel hiernaar toe verhuizen maar mijn vrouw krijg ik niet mee, vindt het te afgelegen Wel een mooie schuur voor de auto's http://www.funda.nl/koop/boxtel/huis-49 ... erseweg-3/