Ach gewoon je E23 houden en als je een snelle ronde een keer wil maken leen je Graad z'n 635i even. Die mag er voorlopig toch niet mee weg en hij kan ook maar in 1 tegelijk rijden. (en hij heeft al zoveel moois)
maar hij rijd als nieuw he""rover,mn e24!!!!!!!!!! je hebt t zelf mogen beleven(van duitsland naar helmond ) inderdaad zonde van een schakel,maar bij een 6serie heeft t weer wat en ik bied m niet te koop aan,ALLEEN AAN ROVER
Toe maar.. Rover heeft het alleenrecht tot koop van deze mooie 635 Nou Rover.. dan moet het maar, komt niet vaak voor dat je als enige een 635 mag kopen
nee,doe m liever niet weg(krijg zoveel goede complimenten,dat t zoooooooooon boede basis is )maar ik heb A gezegt tegen rover,en dan zeg ik ook B ik kom mn woorden/afspraken na(en dat voor een helmonder )
graad schreef:en wel al gezien,of net als mij ongeziens kopen
proficiat met je aanwinst
Bedankt Graad.
Die van jouw is trouwens ook een topper. Het is maar goed dat je nog een e23 hebt anders moesten we je uit het forum kicken. E24 is gewoon een ontzettend gave bak.
mijn e23 gaat (NOOIT )niet weg ben er zeer tevreden mee
en als ze mij van t forum af kicken,word t maar een serieuze boel en rustig,en.............................................................................................................................................................................
En net zet je je hele collectie nog te koop Graad???? Wie zegt moet ook B zeggen was het niet. Ik heb mijn moeder al gemaild en gevraagd hoeveel er op mijn spaarbankboekje staat
Sta morgen om 6.00 op de stoep bij je. Moet nl een paar keer op en neer rijden dus wil vroeg beginnen ben ik weer op tijd thuis. Heb je ze dan afgetankt en gepoetst
Michiel schreef:Sta morgen om 6.00 op de stoep bij je. Moet nl een paar keer op en neer rijden dus wil vroeg beginnen ben ik weer op tijd thuis. Heb je ze dan afgetankt en gepoetst