Pagina 1 van 1

Zeldzame h7

BerichtGeplaatst: vr 18 aug 2017, 22:12
door graad

Re: Zeldzame h7

BerichtGeplaatst: za 19 aug 2017, 16:36
door RobertF
Daarvoor mag je de mijne ook hebben ;)

Re: Zeldzame h7

BerichtGeplaatst: za 19 aug 2017, 16:40
door RobertF
Je wilde toch nog een serie 1, alleen wat richtwerk
http://nl.ww3.autoscout24.be/classified ... asrc=st|as

Re: Zeldzame h7

BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017, 17:25
door Street legal
Als ik naar de H7 kijk is het een samengesteld iets.De sensoren onder de kap zijn vakkundig met plakband ingerold, de H7 velgen 16"zitten er niet op, en het interieur klopt ook niet, een orgineel donker rode heeft ook een rood tapijt en deurpanelen, alleen dashboard is dan zwart. Eerst het ingeslagen nummer op de kop maar eens checken voordat je dat bedrag uitgeeft. Er zijn mooiere 745 ers te vinden voor minder

Re: Zeldzame h7

BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2017, 20:36
door Marthijn
Is dit 1 van de 2000 735 Highline's geleverd.?
Of betreft dit een omgebouwde 745i.?

Re: Zeldzame h7

BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017, 19:00
door alpinac1
Geen highline en ook geen 745i. Het vermogen komt wel overeen met een e28 H5s dus kan best een door Hartge getunede motor zijn. Dat gebeurde toen nog vaak aftermarket.

Re: Zeldzame h7

BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017, 13:33
door undifined1
Heeft hartge eigenlijk ook e23's gemaakt met hun 330pk M88 die ze in de e28, e30 en e32 stopten?

Re: Zeldzame h7

BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017, 19:53
door graad
Bij mijn weten alleen met m30 motoren hoor,heb vele folders van hartge,zal eens neuzen
Maar de m88 is alleen in de M versies gemaakt,de hartge waren iets gekietelde m30 blokken,ALPINA had veel meer vermogen ;)

Re: Zeldzame h7

BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2017, 20:29
door undifined1
Hartge had ook getunede M88's met iets van rond de 330pk, zoals ze die geleverd hebben in de e30 H35:
http://brusselsoldtimers.com/hartge-h35 ... -rarity-2/

Deze motor hebben ze ook in de e28 geleverd, en wellicht ook in andere modellen:
http://farm7.staticflickr.com/6100/6363 ... fc5e_o.jpg

Hier nog een leuk testje van de Hartge M5 vs de alpina b7:
http://www.birdsauto.com/editorial/edit ... march-2000

Re: Zeldzame h7

BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017, 12:45
door RobertF
Ik betwijfel of deze H7 in 1984 door Hartge getuned is Ik denk dat het veel later gebeurd is. De 17 inch velgen waren pas in 1989 beschikbaar voor de e34 Misschien waren de ACT velgen er wel maar ik betwijfel of er toen al 17 inch banden waren
Ik had zelf een 5serie met Alpina velgen 16 inch en Pirelli was de enige die 225/50 X 16 de 700 serie aanbod.
Ik denk dat deze auto pas in de 90-iger jaren getuned is.
Ook in Hartge klassiek staat geen H7 e23
E23 werden bijna niet getuned want de getunde versie was de 745i. Bovendien wat nog belangrijker was denk ik is, dat de 7 serie niet gezien werd als sportieve wagen maar veel meer als een luxe wagen

Re: Zeldzame h7

BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017, 13:49
door graad
H7 is wel degelijk in e23 gemaakt.
Alpina b8...b9...en b10 in de e23
M745i....

Re: Zeldzame h7

BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017, 14:45
door RobertF
Ja dat geloof ik wel maar ik denk deze niet in 1984 maar later getuned. Hartge had geen ACT wielen maar eigen Hartge wielen de stervormige. Als je de voorspoiler vergelijkt dan is die ook anders
Image