Switch to full style
Plaats hier de link naar artikelen die je hebt gezien elders op Internet
Plaats een reactie

Hier kan je toch niet tegen restaureren

vr 07 sep 2018, 21:33

Wat een mooie auto weer...pffff da ze nog bestaan

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw ... ousPage=lr

Re: Hier kan je toch niet tegen restaureren

za 08 sep 2018, 09:27

Dank je!

Re: Hier kan je toch niet tegen restaureren

za 08 sep 2018, 09:58

Goed geschreven advertentie ook!

Re: Hier kan je toch niet tegen restaureren

za 08 sep 2018, 10:10

Zo hoort het ook, goede beschrijving en goede duidelijke foto's.
Als je niet handig bent en je wilt zoiets dan is dit de kans natuurlijk, dit komt waarschijnlijk niet weer.
Duur is die niet, in Duitsland zouden ze hem voor het dubbele aanprijzen en dat zou ik ook proberen.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 2597b34384

Re: Hier kan je toch niet tegen restaureren

za 08 sep 2018, 11:35

Deze is geprijsd om te verkopen.
Niet om ambitieus er naast te zitten.

Overigens wel grappig;
Op 1 na alleen maar Duitsers en Belgen die reageren.
In Nederland is alles te duur zeg maar.

Re: Hier kan je toch niet tegen restaureren

za 08 sep 2018, 15:56

Hele mooie wagen. 8-)
De Nederlanders wachten op hun loonsverhoging denk ik.......of ze potten alles op voor later.!

Re: Hier kan je toch niet tegen restaureren

za 08 sep 2018, 16:47

De meeste Nederlanders willen maar 1000€ tm 3000€ spenderen,dus een opeltje,mazdatje,ect ben je zo kwijt,
Maar als t serieus geld kost,dan is de markt in Nederland heel,heel klein
Uitzonderingen daar gelaten.
Belgen,Duitsers,Polen,dienkomen,betalen,en zeveren niet

Re: Hier kan je toch niet tegen restaureren

za 08 sep 2018, 17:21

Enorm mooie auto. Zo gaan er niet veel meer zijn. En er is niks mis met een auto zonder al te veel toeters en bellen, kan ook weinig aan mislopen. Dit is toekomst gericht toch ook niet onbelangrijk.
Is en blijft echt een mooi model, z'n e23, in mijn ogen zijn we, als je de G11/G12 bekijkt, sterk op achteruit gegaan.
Succes met de verkoop Ite.

Re: Hier kan je toch niet tegen restaureren

za 08 sep 2018, 20:31

Dank!

Re: Hier kan je toch niet tegen restaureren

za 08 sep 2018, 23:02

jimm schreef:Enorm mooie auto. Zo gaan er niet veel meer zijn. En er is niks mis met een auto zonder al te veel toeters en bellen, kan ook weinig aan mislopen. Dit is toekomst gericht toch ook niet onbelangrijk.
Is en blijft echt een mooi model, z'n e23, in mijn ogen zijn we, als je de G11/G12 bekijkt, sterk op achteruit gegaan.
Succes met de verkoop Ite.


Daarom rij ik ook zo basic mogelijk, ik lach nu al een hoop familie leden/vrienden/buren enz uit...
Allemaal hebben ze gezeur met auto’s van nu, teveel poespas en elektronica erop, monteurs worden er ook hondsdol van...
Waar begin je te trekken na het uitlezen..??? 5 km kabels in een tegenwoordige auto.. :lol:
Ik wens ze succes, en ik lach.!

Re: Hier kan je toch niet tegen restaureren

ma 10 sep 2018, 04:03

Een klein Peugootje of Toyotaatje kost ook weinig. Die moest je het beste in 5 a 6 jaar afschrijven en zodra de ellende begint weg ermee.

Mij zul je er niet in zien rijden. Binnenkort is de eerste LPG Volvo volledig belastingvrij. Daar kan ook nog een redelijke aanhanger achter 8-).

Re: Hier kan je toch niet tegen restaureren

ma 10 sep 2018, 10:36

Zeker mooi...Ik weet dat Spaanse auto's roestvrij zijn...maar Nederland is een lastig land. Men koopt liever opknappers voor een appel en ei en spenderen daarna een fortuin of men koopt de mooiste...( en daar valt deze 728i ook onder natuurlijk) . succes met de verkoop !

Wat is je laagste prijs ??? :D :D :D

Re: Hier kan je toch niet tegen restaureren

ma 10 sep 2018, 11:01

BMWim schreef:Zeker mooi...Ik weet dat Spaanse auto's roestvrij zijn...maar Nederland is een lastig land. Men koopt liever opknappers voor een appel en ei en spenderen daarna een fortuin of men koopt de mooiste...( en daar valt deze 728i ook onder natuurlijk) . succes met de verkoop !

Wat is je laagste prijs ??? :D :D :D


14950 :D
Plaats een reactie